Játékfejlesztők a közösségi játékok jövőjéről
A héten San Franciscóban rendezték meg Közösségi Alkalmazásokról szóló (Inside Social Apps) konferenciát, ahol a közösségi játékok jövőjéről három nagynevű fejlesztőcég beszélgetett: a Zynga, a Crowdstar és a Playdom.
A közösségi játékok szakértői az új mobil játékfejlesztőknek azt tanácsolják, hogy először az Android platformon próbálkozzanak, mivel oda könnyebb bejutni. Ahhoz, hogy a játékkészítők bejussanak az ázsiai piacra, lehet, hogy meg kellene tanulniuk valamelyik Nokia operációs rendszer nyelvét.
A Playdom társalapítója, Rick Thompson, a Facebook szerepét elemezte, amely meghatározó ezen a területen, és persze ezt kellően ki is használja: a közösségi oldal kreditrendszerét használó játékfejlesztők bevételének 30%-a a Facbook-é. A Zynga cég megkísérelte a kiugrást, tavaly nyáron saját rendszerét használva a FarmVille-jel együtt otthagyta a Facebookot, ám utóbb belátta, hogy szél ellen nem lehet, és 5 éves megállapodást írt alá a közösségi oldalak jelenlegi egyeduralkodójával.
A játékfejlesztők azonban továbbra is keresik a lehetőségeket, az alternatív platformokat, ahol kevésbé előnytelen feltételekkel indulhatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- A brit gyerekek csaknem fele használja a Facebookot
- Ausztria - Az ORF-nek megtiltották a jelenlétet a Facebookon, a pártok törvénymódosítást sürgetnek
- Van-e élet a Facebookon kívül? - Amerikában már lázadoznak (2. rész)
- Van-e élet a Facebookon kívül? - Amerikában már lázadoznak (1. rész)
- Iskolai osztályok fotói versengenek a Facebookon
- Új prémium hirdetési forma a Facebookon
- Virtuális véleményünkért a bíróságon felelhetünk
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- Indiában letiltják a vallásellenes tartalmakat a Facebookról
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.