A UPC veszi át a a Fibernet kábelhálózatainak harmadát
A Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyását és más feltételek teljesülését követően a UPC Magyarország a mai napon lezárta a Fibernet mintegy 166 ezer háztartást elérő és jelenleg 80 ezer kábeltelevíziós, internet- és telefonszolgáltatást kiszolgáló hálózatainak a megvásárlását. Ezt követően a UPC a legrövidebb időn belül megkezdi ezeknek a hálózatszakaszoknak az integrálását és műszaki továbbfejlesztését, annak érdekében, hogy azokon is saját fejlett, interaktív digitális kábeltelevíziós, ultragyors újgenerációs internet- és telefonszolgáltatásait biztosíthassa.
A tulajdonosváltás és a kábelhálózatok értékesítése nyomán, ez év áprilisától kezdődően fokozatosan a UPC veszi át a Fibernet, illetve a Dunaweb Távközlési Kft. által eddig Budapesten és mintegy további 50, főként Pest, Fejér, Csongrád és Békés megyei településen biztosított szolgáltatásokat. A jelenlegi Fibernet és Dunaweb előfizetők számára a legtöbb területen rendelkezésre áll majd a UPC teljes szolgáltatáskínálata, mint például a digitális videorögzítő funkció, a több száz filmet kínáló videotár és az akár 120 megabites letöltési sebességet nyújtó villámgyors Fiber Power internet.
Ehhez az előfizetőknek semmit nem kell tennie, mivel az általuk korábban megkötött szolgáltatási szerződések továbbra is érvényben maradnak. Ahhoz, hogy a UPC megbízható, színvonalas digitális szolgáltatásait igénybe vehessék, szükség lesz az eddig használt régi beltéri egységek, set-top-boxok, internet- és telefonmodemek cseréjére a UPC által biztosított új berendezésekre. A szolgáltató-váltással összefüggő kérdésekről természetesen minden érintett előfizető személyre szóló levélben kap részletes tájékoztatást az elkövetkező napokban.
Érintett budapesti területek és települések:
Budapest Albertfalva, Budapest IX., X., XI., XII., XIX., XXII. ker., III. ker. Platánliget lakópark, VII. ker. Rózsa udvar lakópark, VII. ker. Jobbágy u-i lakópark, VIII. ker. Jázmin lakópark, VIII. ker. Víg u-i lakópark, IX. ker. Márton u-i lakópark, IX. ker. Bokréta u-i lakópark, X. ker. Körösi u-i lakópark, XI. ker. Nádorliget lakópark, XIII. ker. Semiramis lakópark, XIV. ker. Paskál lakópark,
Agárd, Bajna, Bánd, Baracska, Budaörs, Csongrád, Délegyháza, Dinnyés, Ercsi, Erdőkertes, Gárdony, Gödöllő, Gyomaendrőd, Gyúró, Herend, Kajászó, Kápolnásnyék, Kerepes, Kétegyháza, Kiskunlacháza, Kistarcsa, Leányfalu, Makád, Martonvásár, Mogyoród, Nagysáp, Nagytarcsa, Nyergesújfalu, Okány, Őrbottyán, Pilisszentlászló, Ráckeve, Sarkad, Szada, Százhalombatta, Szeghalom, Szentendre, Szentgál, Szigetbecse, Szigetcsép, Szigetszentmárton, Szigetújfalu, Tárnok, Tordas, Tótkomlós, Üröm, Velence
Kapcsolódó cikkek
- Feljövőben a digitális videótárak
- A jelenlegi maximumnál tízszer gyorsabb internetkapcsolatot produkált a UPC
- A UPC megvásárolja a Fibernet kábelhálózatainak egyharmadát
- Nőtt a digitális televíziózásra előfizetők száma
- Májustól át kell állítani a UPC parabolaantennáit
- Válságban is fejleszt az UPC a kábelpiacon
- Ingyenes biztonsági szoftver, interaktív oktatócsomag és internetklub-hálózat gyerekeknek
- Korlátlanul másolható zeneletöltés a UPC-től
- Térvesztésben az UPC a romániai kábeltévépiacon
- A UPC visszafizeti a papír alapú számlázásra felszámított díjat
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.