Mobilkonferencia: élmény veled élni
"Élmény veled élni" a mottója az április 6-án Budapestre (a Vörösmarty téri üvegpalotába) meghirdetett Smartmobil konferenciának. A nemrégiben lezajlott barcelonai Mobile World Congress kapcsán elmondhatjuk, hogy nem csak a mobil készülékek, hanem a mobil konferenciák, kiállítások jelentősége is nő, a cégek több újdonsággal rukkoltak elő februárban Barcelonában, mint a néhány héttel későbbi, méretében még mindig jóval nagyobb hannoveri CeBIT-en. A Magyarországon most másodszor megrendezett Smartmobile konferencia láthatóan szintén növekedési pályán van, az idei minden előjel szerint jelentős mértékben felül fogja múlni a tavalyit, több, mint 500 résztvevőt várnak.
A tízmilliós Magyarországon 12 millió mobil van forgalomban, és ebből 11 milliót rendszeresen használnak is. A mobilinternet előfizetések száma meghaladta az 1,3 milliót. A készülékek között becslések szerint már 1,5 millió tekinthető okos-telefonnak, míg az új eladásoknál az arány ennél jóval magasabb. A mobil gyorsabban fejlődik és okosodik, mint eddig bármilyen technikai eszköz.
"A Smartmobil konferencia az egyetlen hely, ahol a mobilpiac szolgáltatói, beszállítói, felhasználói, kutatói, elemzői,
szabályozói és Cassandrái egyszerre vannak jelen."- jelentette ki Csermely Ákos, a Smartmobil konferencia társszervezője. "Médiabirodalmak, marketingcégek, tartalomgyártó műhelyek, e- és hagyományos kereskedők, mobil- és tartalomszolgáltatók, alkalmazásfejlesztők, mobilpiaci jövőbelátók, szabályozási szakértők és közgazdasági elemzők,
ugrásra kész kockázati-tőke-befektetők, sikeres és hamvába holt kezdeményezések, önjelölt és valódi mobilguruk, kommunikációs és médiaszakemberek szakmai találkozója. Itt a helye mindazoknak, akik már felmérték a mobilitás, a kényelem, az azonnali információk, a többcsatornás kommunikáció, a mobil helymeghatározás és fizetés új lehetőségeit. És azoknak is, akik ma még kételkednek abban, hogy az egyszerre okos és szép okos-telefon vagy táblagép az élet sok területét átalakítja: egészségügy, utazás, turisztika, média, fizetési módszerek, üzleti modellek."
Az Endless és a Média Hungária által közösen szervezett konferencia résztvevői egy sor neves hazai és külföldi szakmeber előadást hallgathatják meg, fórumokon, vagy akár szűkebb körű "folyosói" informális megbeszéleseken is tájékozódhatnak a hazai és nemzetközi trendekről. A részletekről a konferencia www.smartmobilhq.hu weboldalán illetve a Fecabookon lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkek
- Amerikába mennek a legjobb startup-ok
- Open Source 2012 – Az innováció motorja
- ASUS Transformer Pad Infinity és Transformer Pad 300 sorozat az MWC 2012-n
- Bemutatkozott az ASUS PadFone és a frissülő Transformer Pad termékcsalád
- ZTE Era – Tegra 3 és Ice Cream Sandwich 7,8 milliméterben
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- ZTE Orbit – Újabb olcsó Windows Phone Kínából
- A Sony bemutatta az Xperia P és Xperia U okostelefonokat
- Samsung Galaxy Beam – Projektor a mobilban
- Bemutatkozott a tízhüvelykes Galaxy Tab 2
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.