A Tesco Mobile is jóváírja a hóban rekedt ügyfelek hívásait
forrás: Prím Online, 2013. március 21. 10:51
A Tesco Mobile átvállalja a múlt hétvégi, kritikus hóhelyzet miatt elakadt ügyfelei hívás és sms költségeit az érintett 72 órás időszakban. Az ügyfelek jóváírási igényüket vasárnap éjfélig jelezhetik a 1215-ös ügyfélszolgálati számon.
A Tesco Mobile – az adatok ellenőrzését követően – ügyfelei egyenlegét a jogosan igényelt összeggel április 15-éig tölti fel. Az érintett Tesco Mobile ügyfelek a jóváírás pontos összegéről sms-ben kapnak tájékoztatást.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonok ár-összehasonlításra
- Internetmegosztás egy előfizetéssel két SIM kártyán
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- 4G-ben és mobil tartalomszolgáltatásban is erősít idén a Magyar Telekom
- Szerelemlakat - Valentin napi játék a T-Mobile-nál
- Utasbiztosítás SMS-ben mindhárom mobilszolgáltatónál
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Nevezd be a mobilodat a Golden Blog-ra...
- Az áramkimaradások miatt a mobilszolgáltatásban is vannak fennakadások