A legkiválóbb márkák közé került az Árukereső.hu
Superbrands díjat kapott
Kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország 21 tagú, független Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. Idén az Árukereső.hu-t is érdemesnek találták a Superbrands 2013 védjegy viselésére.
A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.
Az Árukereső.hu így vélekedik a díjról:
"A bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat."
Nemzetközi Superbrands Program
Közel húsz évvel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta (1995) a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész közel 90 országában jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert notabilitások kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- A Laurel nyerte a Toshiba kitüntetését hazánkban
- A JátékNet.hu webáruház lett 2013 legjobb internetes kereskedője
- Négy TIPA-díjat szereztek a Samsung termékei
- A Netrisk.hu és az Árukereső.hu közös márkaoldalt indított
- „Csakeredeti” – megvannak a Microsoft oktatási programjának nyertesei
- Hazánk 30 legjobb netes kereskedője – ahogy a közönség látja
- Több díjat hozott a Freecomnak a formatervezőkkel való együttműködés
- A Lenovo nyerte a Red Dot Design Award legrangosabb díját
- A Magyar Telekom Platina fokozatú támogatója lett a MOB-nak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR közzétette az AI-jal felturbózott MagicOS 9.0 ütemtervét
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.