Mikor hal meg a Facebook? Maximum, ha öngyilkos lesz…

forrás: Prím Online, 2014. március 13. 13:10

Több mint 300 fő részvételével zajlott az AllThingsFacebook konferencia, amelyet a Facebook hivatalos partnerrendezvényeként a Thinkdigital Hungary rendezett a Médiapiac.commal együttműködésben.

Több mint 300 szakmabeli részvételével zajlott március 6-án az AllThingsFacebook Budapesten, a Lurdy Moziban. Megtudhattuk: a Facebook él és virul, túlzóak tehát a hírek a közösségi hálózat haláláról, ugyanakkor a platform okos használatához még hosszú edukációs folyamat vezet. Jó és tanulságos példák azonban már most is vannak: ezt mutatták meg az elhangzott esettanulmányok, illetve ezért oszthatta ki a Thinkdigital és a Facebook a leginspirálóbb Facebook-kampánynak járó, félmillió forint értékű díjat.

 



„A konferenciát, ahogyan előtte jeleztük is, tudásmegosztó platformnak szántuk, és utólag is azt látjuk, hogy ez egy jó cél volt. A tanulás igényét mutatja, hogy a résztvevők több mint fele márkatulajdonosi oldalról érkezett, míg az ügynökségek között egyaránt találtunk kis, lokális és nagy, nemzetközi szereplőket, média-, kreatív- és PR-ügynökségeket egyaránt” – mondta Szabó Ákos, a Thinkdigital magyarországi vezetője, a konferencia főszervezője.

 

Az AllThingsFacebook előadói között szerepelt Sebastian Szmigielski, a Facebook ügynökségi kapcsolatokért felelős regionális vezetője, aki a Facebookról, mint performance marketing eszközről beszélt. Mint elmondta: a Facebook nem Google, azaz nem érdemes az utóbbinál megszokott stratégiákat erőltetni, ha performance szemlélettel kívánunk megjelenni a közösségi hálózaton. Az általa mutatott magyarországi adatok szerint a Facebookon átlagos elérése a 18-34 évesek körében főműsoridőben vetekszik a hazai televíziók összelérésével. (Forrás: Nielsen Közönségmérés, Facebook. A vizsgált időszak: 2013 december 9-15).

 



A pályafutása során számos nemzetközi díjat nyert Ryszard Sroka, a Facebook kreatív stratégája a kampányokban rejlő kreatív potenciált mutatta be gyönyörű példákon keresztül, ismét megerősítve azt, hogy a közösségi hálózat mára nem egy egyszerű PPC-platform.

 

Ez utóbbit Báder Szabolcs, a Brightly üzletfejlesztési vezetője is megerősítette: szemkamerás kutatásuk eredménye szerint a felhasználók leginkább a hírfolyamra és a kilépő oldalon elhelyezett hirdetésekre figyelnek. Utóbbival kapcsolatban a jófogás.hu kampányát vizsgálva 95% reklámvisszaidézési arányt mértek. Exkluzív kutatást hozott a konferenciára Kurucz Imre is: az NRC azt vizsgálta, miért fészbukoznak a felhasználók, illetve miképpen viselkednek a márkákkal és a hirdetésekkel kapcsolatban.


A konferencia előadója volt „Lefti”, a Mercedes hajdani első közösségi média menedzsere, aki mostanra saját tanácsadó cégét irányítja, illetve Matt Owen, az Econsultancy közösségimédia-vezetője.

 


   
Az esemény zárásaként Sebastian Szmigielski és Szabó Ákos átadták a leginspirálóbb Facebook-kampánynak járó díjat (képünkön), melyet az Intren nyert az Extreme Digital számára készített aktivitásával.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01