A szállodák nem használják ki a médiaszolgáltatások kínálta lehetőségeket
A hazai szállodák nem használják ki a médiaszolgáltatások kínálta előnyöket: a budapesti szállodák 47 százalékában, a vidéki szállodák 62 százalékában csak egyszerű, analóg TV- szolgáltatást nyújtanak - derül ki a Bdonline.hu és a Turizmus.com idei átfogó, online szállodapiaci felméréséből.
Felhívta a figyelmet arra, hogy a nyaralásra készülőknek az online foglalásoknál arra kell figyelniük, hogy pontosan azt a szolgáltatáscsomagot kapják meg, amit kiválasztottak az interneten. A nyári szezon előtti kedvezmények közül kiemelte: a kuponos akciók népszerűsége évek óta töretlen, de a szállodák a főszezonban nem, inkább elő- és utószezonban igyekeznek ezzel a módszerrel növelni a foglaltságot. Tavaly a felmérésben részt vevő szállodák 16 százaléka mondta, hogy nem vesz részt kuponos akciókban, míg jelenleg negyede. Hozzátette: ez nem jelenti azt, hogy ezek az akciók eltűnnének a jövőben, inkább tudatosabban használják majd a szállodák a holtidőszakok töltésére.
A Bdonline.hu és a Turizmus.com felmérésében 2014-ben rekordszámú budapesti szálloda vett részt, amelyek a szobakapacitásuk alapján a piac 61,3 százalékát fedik le, az ötcsillagosok körében 81 százalékát.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes wifi Szegeden
- RT-N18U: nagy teljesítményű Wi-Fi router az Asustól
- Találd meg a személyiségedhez illő szállodát a Vaterán!
- Még több vonaton lesz ingyenes Wifi
- Ingyenes Wifi Hajdúszoboszló főterén
- D-Link Wi-Fi Smart Plug: elektromos eszközeink távoli kezelésére
- Rendhagyó informatikai konferencia a Zeneakadémián
- Elindult az online erdei szálláskereső
- Költséghatékony Brother nyomtató termékcsalád a piacon
- MÁV: a vasúti kocsik után az állomásokon is ingyenes internet