Ez lett az év legnépszerűbb Twitter-posztja
Több mint 716 ezer alkalommal osztották meg 2015 legnépszerűbb Twitter-bejegyzését, a One Direction zenekar tagjának egyik üzenetét.
"All the love as always. H", üzenetében Harry Styles márciusban arra reagált, hogy énekes kollégája, Zayn Malik elhagyja a zenekart.
A második legnépszerűbb bejegyzés szintén a zenekar köréből került ki: augusztusban Zayn dicsérte volt csapattársai új dalát, ezt az üzenetet több mint 560 ezer felhasználó osztotta meg. A zenekar további négy üzenete került be a tíz legnépszerűbb Twitter-bejegyzés közé idén.
2015-ben népszerű volt Leonard Nimoy, a nemrég elhunyt Star Trek-legenda utolsó üzenete, a nővé operált Caitlyn Jenner köszönőüzenete és Barack Obama reakciója a homoszexuális házasság engedélyezésére.
Kapcsolódó cikkek
- A Kardashian család és a macskájával pózoló Taylor Swift az Instagram idei sztárja
- Még a konnektor is megokosodik
- InternetKon - Elkészült a konzultáció eredményeit megvalósító kormány-előterjesztés
- Hány barátod van a digitális világban?
- A helyesírás-ellenőrzők mellékhatásai
- Sulinet + Projekt: jelentős fejlesztések a közoktatás informatikai hálózatában
- Internetes sorozatcsalások miatt emelt vádat a ceglédi ügyészség
- Csepreghy: a szélessávú lefedettség csak a kezdet
- Szupergyors internet lesz a hazai közoktatásban
- A középiskolások szerint törvénytelen a fájlmegosztó oldalak használata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.