A CashCard ödvözli a frissen piacra lépő Festipay Prepaid Cardot
A Peak Financial Services saját Prepaid Mastercard terméke, a CashCard 2015. május 27. óta érhető el a magyar piacon, ezzel az első, forint alapú Prepaid kártyaterméket hívta életre. A CashCard elsősorban vállalati kifizetési rendszerekben használt termék, ezért a kártya általában vállalatokon keresztül érkezik a magánszemélyekhez.
A vállalati értékesítés ellenére a cég nagy hangsúlyt fektet a kártyabirtokosoknak szánt funkciók fejlesztésére, ezért már a termék piacra lépésének napján 34 ország 52 bankjában tette lehetővé a készpénzbefizetést, Magyarországon az OTP és a K&H több, mint 600 fiókjában tölthető fel készpénzzel.
A CashCard, illetve a hozzá tartozó disztibúciós stratégia és üzleti modell olyannyira sikeres, hogy a kibocsátott kártyák száma az idei első félévben 126%-kal nőtt, és a vállalat immár 32 országban rendelkezik kártyabirtokos ügyfelekkel. Suppan Márton, a cég alapítója és igaztatója az 2016-os évben 200% fölötti növekedést vár.
A fenti sikereken felbuzdulva a Peak hamarosan egy kifejezetten fiataloknak szánt CashCard sorozatot jelent be, amely kiterjedt készpénzfeltöltési hálózatának köszönhetően tökéletesen alkalmas a fesztiválozók számára is, csakúgy, mint a többségében magasabb költségekkel használható, és bő egy évvel a CashCard után piacra kerülő Festipay Prepaid Card.
A bejelentés előhírnökeként néhány héttel korábban a Keszthely Triathlon verseny győztesei, továbbá, a WE LOVE BALATON közreműködésével szervezett ENYÉM A BALATON! kampány 300 nyertese is CashCard-on kapta meg a nyereményét.
Kapcsolódó cikkek
- Limitált kiadású, prepaid MasterCard kártyát dob piacra a Festipay a Sziget Fesztiválon
- Romániában terjeszkedik a Festipay
- Európába érkezett a Samsung Pay
- Több mint hatvanezren töltötték le a Főtaxi applikációját
- Megduplázódott az érintésmentes bankkártyás fizetések száma a Gourmet Fesztiválon
- Mennyit ér 40 ezer kattintás egy sérült társulatnak?
- Okostelefonnal is beléphetünk a balatoni strandokra
- A B-Payment az Ingenico termináljait választotta
- Harmadával többet költ, aki készpénzmentesen fizet
- Rekord a hazai bankkártyás fizetésben
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.