Kibővült kategóriákkal várja az innovációkat az MVM EDISON startup verseny

forrás: Prím Online, 2020. február 7. 11:51

Negyedik alkalommal kerül megrendezésre az MVM EDISON startup verseny, amelyre idén február végéig jelentkezhetnek ígéretes ötleteikkel az innovatív fejlesztők. A pályázatokat idén több új kategóriában is várja az MVM Csoport. A legjobbak az értékes nyeremények mellett esélyt kaphatnak egy legfeljebb 50 millió forintos magvető befektetésre.

Új kategóriákkal bővült idén az MVM EDISON startup verseny, amelyre a jövő energetikáját meghatározó innovációkon kívül a jövő otthonaira, városaira, a digitális infrastruktúrára, illetve a pénzügyeket forradalmasító fintech megoldásokra vonatkozó újító ötletekkel is nevezhetnek a fejlesztők. A MVM Csoport az országhatárokon belülről és kívülről is várja startupok, spinoffok, kis- és középvállalkozások, valamint felsőoktatási hallgatók és magánszemélyek innovatív ötleteit a negyedik MVM EDISON startup versenyre – a jelentkezés feltétele a magyar állampolgárság, lakóhelytől függetlenül.

 

Az MVM Csoport 2016-ban indította el az EDISON programot annak érdekében, hogy az újító ötletek megvalósulásához szakértői segítséget és akár befektetést is nyújtson, felkutassa a jövő legígéretesebb, kreatív, piacképes fejlesztéseit. A korábbi évekhez hasonlóan a február végéig beérkezett pályázatok első körös értékelése után továbbjutó nyolc csapat a második fordulót jelentő komplex képzési programban vesz majd részt. A kéthónapos tréning során a csapatok betekintést nyerhetnek a startupok világába, megismerhetik az ott használatos nyelvet és kifejezéseket, üzleti, kommunikációs ismereteket, készségeket sajátíthatnak el. A szakértői mentorprogram célja, hogy segítséget nyújtson az ötlet továbbfejlesztésében, piacra vitelében. A legígéretesebb ötleteket ebben az MVM Csoport inkubátor cége, a Smart Future Lab (SFL) csapata segíti, hogy ötleteik befektetésre érett, „startup-ready” termékekké, szolgáltatássá nőhessék ki magukat.

 

A végső megmérettetést jelentő, május végi döntőn szakmai zsűri választja ki a legjobb 3 pályázatot, a csapatok pitchelése alapján. A korábbi gyakorlattól eltérően idén első, második és harmadik helyezettet is hirdet majd a zsűri. Az első három helyezett csapat három, kettő, illetve egymillió forint támogatást kap, mindhárom csapat részt vehet a Lisszabonban megrendezett Web Summit 2020 rendezvényen, illetve minden tag egyéves LinkedIn Premium Business előfizetést is kap. A legjobbaknak emellett a későbbiekben esélye lehet egy, legfeljebb 50 millió forint értékű magvető befektetés elnyerésére az MVM Csoport inkubátor cége, a Smart Future Lab Zrt. részéről.

 

„Az MVM Csoport számára kiemelten fontos a folyamatos innováció, a jövő megoldásainak fejlesztése, illetve a tehetségek támogatása. A korábbi évek tapasztalatai alapján éppen ezért bővítettük ki az MVM EDISON startup versenyben érintett kategóriák körét. Az energetika, mint az egyik leginnovatívabb iparág ma már nem választható el a digitalizációtól, a fintechtől, de az okos városok, okos otthonok fejlesztésétől sem. Célunk, hogy ezen ökoszisztéma minden elemére találjunk hathatós, újító fejlesztéseket, amelyek segítségével többet adhatunk ügyfeleinknek és az ország egészének” – mondta Kóbor György, az MVM Zrt. elnök-vezérigazgatója.

 

A szervezők 2020. február 29-ig várják a jelentkezéseket. A jelentkezés feltétele a magyar állampolgárság, illetve egy pályázó egy ötletet nevezhet, kizárólag online a www.mvmedison.hu oldalon keresztül.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”

A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.

2025. január 25. 15:43

AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat

Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.

2025. január 25. 13:51

K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve

A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.

2025. január 25. 12:06

Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?

Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya. 

2025. január 25. 10:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54