Elindult az Ötpróbával otthon kampány
Rajtolt az Ötpróba programsorozatot koordináló cég, a Nagy Sportágválasztó, BBU Nonprofit Kft. kampánya, melyet #ötpróbávalotthon címmel indítottak el.
Bár az Ötpróba naptárában szereplő szabadidősport rendezvények jelenleg szünetelnek, maga az Ötpróba nem állt meg. Most sajnos nincs lehetőség arra, hogy a szabadban, a közösségben sportoljunk, de szeretnék az országot mozgásban tartani. Éppen ezért elindították a #ötpróbávalotthon elnevezésű kampányukat, melynek segítségével Ötpróbázóiknak és minden sportolni vágyónak tippeket adnak arra, hogyan tartsa magát fitten, edzésben otthoni körülmények között játékos módon. Természetesen kiállnak a #maradjotthon kampány mellett, fontosnak tartják, hogy a veszélyhelyzet ideje alatt a szabályokat betartsuk, legyünk fegyelmezettek, gyakran mossunk kezet, mindezekkel lassítva a vírus terjedését, csökkentve a fertőzés kockázatát.
A #ötpróbávalotthon kampányban természetesen irodájukk dolgozói is részt vesznek, minden nap egy-egy otthoni edzéslehetőségre hívják fel a figyelmet, ezzel motiválva, ösztönözve azokat az embereket, akik nem szeretnének sport nélkül maradni ebben a veszélyhelyzetben.
Kapcsolódó cikkek
- Kriptopénz jár az otthon maradásért
- Iskoláknak kínál ingyenes segítséget a távoktatáshoz egy szerver hoszting cég
- UNICEF útmutató gyerekeknek és szülőknek
- Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!
- Kedvezményeket és egyéb intézkedéseket vezetnek be a BIX-ben
- A Huawei fertőtleníti a javított készülékeket
- Lassítottak a toborzásban, de optimisták a magyar cégek
- Vodafone: technológiánkkal továbbra is Magyarország szolgálatában
- Koronavírus járvánnyal kapcsolatos intézkedések az online értékesítésben
- Foglalásos rendszerre váltott a Budai Szabadtéri Színház
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.