A HP mentőcsomaggal segíti partnereit
A HP bejelentette, hogy rendkívüli intézkedések sorát vezeti be, amelyekkel globális partnerhálózatát segíti a koronavírus miatt kialakult működési- és pénzügyi nehézségek leküzdésében. A végfelhasználók számára biztosított széleskörű finanszírozási- és lízingmegoldások mellett a HP rövidtávú piac- és országspecifikus ösztönzőket kínál értékesítő partnereinek. Az egyes intézkedések országtól függően különböző formában valósulnak majd meg és a partnerektől is függ azok sikeressége.
A HP ezek mellett kiszámíthatóbb, egységes díjazású ösztönzőprogramot és lazább kompenzációs modelleket vezet be, amelyekkel a partnerek számára rugalmasabb működést biztosít és meghosszabbítja a teljesítési igazolások és különböző riportok beérkezési határidejét. A változások részleteit a HP helyi csapatai egyeztetik az értékesítő partnerekkel.
„Nemzetközi vállalatként pontosan értjük a globális tervezés és helyi szintű megvalósítás elvét. Az egységes intézkedések helyett ezért országonként egyedi, az ottani helyzetre és a piacra minden szempontból reflektáló megoldásokat vezetünk be – mondta el Christoph Schell, a HP Kereskedelmi igazgatója. – A vállalat felépítése biztosítja az üzleti működés folytonosságát még a mostani, kihívásokkal teli időszakban is és abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy felajánlhatjuk a segítségünket a nehéz helyzetben lévő partnereinknek.”
HP Integrated Financial Solutions a végfelhasználók számára
Elismert pénzügyi partnereivel a HP Integrated Financial Solutions csoportja számos pénzügyi és eszközéletciklusra vonatkozó lehetőséget kínál. Az ügyfeleknek lehetőségük van késleltetett és csökkentett fizetésre 2021-ig, rövidtávú eszközbérlésre és készpénzhez juthatnak a saját eszközeik eladásán és a kedvezményes visszabérlésén keresztül.
A minősített ügyfelek már meglévő, saját munkahelyi eszközeiket finanszírozási megoldások részeként használhatják vagy az azonnal szükséges technológiát beszerezhetik 2020-ra kedvezményes részletfizetési feltételekkel, hogy csökkentsék a rövid távú cash flow terhelést. Az ügyfelek élhetnek a HP késleltetett fizetési struktúrája által biztosított előnyökkel vagy csatlakozhatnak a PC-kölcsönzési programhoz, amelyben 12 hónapos időtartamra bérelhetek eszközöket. Az egyéves szerződés lejártával a berendezések bérlete meghosszabbítható, továbbiakkal bővíthető vagy meg is vásárolhatók.
Ingyenes virtuális kiberbiztonsági tanácsadás
A HP mindent megtesz azért, hogy csökkentse az otthoni munka és tanulás kiberbiztonsági kockázatát, ezért jótékonysági biztonsági kampányt indít. A HP szakértői online tippekkel és tanácsokkal, valamint ingyenes webináriumokkal segítik a felhasználókat a biztonságos otthoni munkaállomás felállításában.
A felhasználókat a webes, e-mailes és dokumentumalapú fenyegetésektől védő HP Sure Click Pro szolgáltatás 2020 szeptember 30-ig ingyenesen érhető el. A szolgáltatás további funkciókkal egészíti ki a HP Sure Click megoldást, mint például a Word és Excel fájlok izolált környezetben történő szerkesztése. A kiegészítő a HP és más gyártók Windows 10 operációs rendszert futtató eszközein érhető el. További részletek a HP.com Security Solutions oldalon találhatók.
“A koronavírus miatt megváltozott helyzetben ezek a biztonsági megoldások a lehető legjobbkor válnak elérhetővé – mondta el Patrick Moorhead a Moor Insight & Strategy munkatársa. – Talán még soha nem dolgozott ennyi ember otthonról, mint most, az általuk használt eszközök biztonságát pedig továbbra is olyan szinten kell megoldani, mint az irodai környezetben. Amikor visszatérhetünk a normális kerékvágásba, további növekedést láthatunk majd a munkaerő mobilitásában.”
Virtuális tréninganyagok és tudástár
A HP University széleskörű tematikát felölelő online képzési anyagai a sales, a terméktámogatás vagy a vezető iparági szabványok használatáról hozzásegíthetik a partnereket a bevétel optimalizálás és a fenntartható üzletvitelhez szükséges tudáshoz. A személyre szabott digitális tananyagokból mindenki összeállíthatja a céljainak leginkább megfelelő képzéseket.
A HP a 2020-as pénzügyi év végéig (2020. október 31-ig) minden eseményt az online térbe helyezett át, hogy biztosítsa a hiteles hírek és információk áramlását, valamint a kapcsolattartás lehetőségét a belső és külső szereplők között. Emellett a vállalat ügyfélszolgálata egy széles körben elérhető online platformon keresztül áll a felhasználók rendelkezésére az irodai nyomtatással, a biztonsági kérdésekkel, a mobilitási megoldásokkal és a HP szolgáltatásokkal kapcsolatban.
Kibővített 24/7 ügyfélszolgálat
A megnövekedett ügyfélszolgálati igényekre reagálva a HP folyamatosan képzi munkatársait az újabb feladatok ellátására, biztosítja számukra az otthoni munkavégzés feltételeit, és támogatja a chat, a közösségi média és a web alapú segítségnyújtást. A felhasználók felkereshetik a nonstop elérhető 24/7 Virtual Agent szolgáltatást, valamint a koronavírussal kapcsolatos információkról tájékoztatás nyújtó globális ügyfélszolgálat oldalát is.
Kapcsolódó cikkek
- A Zyxel technikai segítséget nyújt az otthonról dolgozóknak
- Mi fán terem a DevSecOps, avagy fejlesztés és üzemeltetés biztonsági extrával
- Ingyenesen letölthető biztonsági bővítmény a Chrome böngészőhöz
- Hogyan védekezzünk adatvédelmi visszaélések ellen otthoni munkavégzés idején?
- Az új egyensúlymutatvány: távmunka kiberbiztonsági kockázatok nélkül
- Adatvédelem az online oktatási időszakban
- A HP egyedülálló innovációkkal emeli új szintre a kiberbiztonságot
- Bizalmas katonai adatok leselejtezett számítógépen
- 667%-kal nőtt a koronavírushoz kapcsolódó támadások száma
- Tömegével váltanak e-aláírásra a vállalatok a járványhelyzet miatt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.