Kommunikáció a világjárvány alatt

forrás: Prím Online, 2020. április 28. 14:42

A világjárvány alatt a videóüzenet küldő alkalmazásoknak hála lehetővé vált, hogy otthonról dolgozhassunk, kurzusokon vegyünk részt, vagy akár találkozzunk a szeretteinkkel anélkül, hogy elhagynánk az otthonunk. Amióta bevezették a koronavírus miatti korlátozásokat az üzenetküldő alkalmazások iránti igény a hétszeresére nőtt. A Picodi.com analízis csapata elhatározta, hogy kideríti mely eszközök és alkalmazások lettek a legnépszerűbbek, amelyekkel lehetővé vált a távolsági kapcsolattartás az interneten.

 

Beszéljünk!

Elemeztük az átlagos keresési lekérdezések számát az üzenetküldő ügyfelek körében, a kevésbé ismert és a jelentősebb szolgáltatóknál is, mint a Google, Microsoft, Facebook, Rakuten vagy a Line Corporation.

 

 

 

Kommunikáció a világjárvány alatt

Európa vezető szolgáltatója vitathatatlanul a WhatsApp lett, amely 22 országban lett a legkeresettebb üzenetküldő alkalmazás. A WhatsApp vezető szerepre tett szert Európa szerte, Portugáliától és Spanyolországtól, Svájcon és Olaszországon keresztül, Csehországig és Németországig. A WhatsApp iránt megnövekedett érdeklődés robbanásszerű növekedését láthatjuk még Oroszországban, Törökországban és Romániában is.

 

14 országban a Zoom alkalmazást választották a legnépszerűbbnek. Az alkalmazás iránti fokozott érdeklődés elsősorban az északi országokban (Norvégia, Svédország), néhány balti országban (Észtország, Litvánia), valamint Ukrajnában és Moldovában tapasztalható.

 

Másfelől, kiderült, hogy a magyarok a jó öreg Skype-ot választották a legtöbben a kapcsolattartásra, ami nagy népszerűségre tett szert Szlovákiában és Lengyelországban is.

 

A Skype-hoz hasonló Viber és Microsoft Teams csak 4 országban nyerte el az emberek tetszését, főleg a Balkáni államokban. Microsoft Teams Bulgáriában lett a legnépszerűbb, a Vibert Belorusz területen választották a legtöbben és Dánia volt az egyedüli, ahol a Google Meet alkalmazást preferálták.

 

A keresés módszertana és források

A kutatás 19 üzenetküldő alkalmazás keresési lekérdezéseinek az összehasonlításán alapult, amik lehetővé teszik a videó hívást. A történeti adatokat a Google Keyword Planner szolgáltatta.

 

Forrás: Picodi.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09