Vatera segítség a COVID-19 elleni küzdelemhez
A Vatera 600 000 forint értékű egészségügyi eszközzel támogatja a Szent László Kórházat a koronavírus elleni küzdelemben a súlyos betegek ellátásához. A kórház vezetősége által kiválasztott eszközöket Dr. Szlávik János, a Dél-pesti Centrumkórház Infektológiai osztályának vezetője vette át a Vatera csapatától.
„Intézményünk kiemelt szerepet tölt be a COVID-19 terjedésének megelőzésben és a betegek ellátásban, így infektológiai osztályunk a járvány elleni harc központjának számít. A rendelkezésünkre álló eszközök kihasználtsága, illetve a vészhelyzetekben történő lehető leggyorsabb ellátás biztosítása miatt evidens volt, hogy kiegészítő egészségügyi eszközöket, például mobil váladékszívókat kérünk az online piactértől, amikor a Vatera opcionálisan felhasználható segítséget ajánlott a számunkra. Ezeket az eszközöket a súlyos állapotban lévő koronavírusos, tüdőgyulladásos fertőzöttek esetében használjuk a légutak tisztítására. Egy géppel egy pácienst heteken keresztül lehet sikeresen és biztonságosan kezelni, ezért ezek az eszközök nagy segítséget jelentenek most a koronavírus elleni harcban" – mondta Dr. Szlávik János a Dél-pesti Centrumkórház Infektológiai osztályának osztályvezetője.
A fotón szereplő személyek jobbról balra: Dr Szlávik János, Dél-pesti Centrumkórház Infektológiai Osztály osztályvezető; Nikl Ferenc, Vatera értékesítési vezető; Szarka Tibor, Dél-pesti Centrumkórház Infektológiai Osztály vezető ápoló; Szabó Tünde, Vatera marketingvezeztő, Szwedo Albert, Vatera
„A koronavírus-járvány hatalmas terheket ró az egészségügyi intézményekre, közülük is kiemelkedően nagyot a Dél-pesti Centrumkórházra, ahol a súlyosabb állapotban lévő koronavírus-betegeket ápolják. Szerettünk volna kicsit enyhíteni a terheiken, és a támogatásunkkal kifejezni megbecsülésünket az iránt a munka iránt, amit nap mint nap végeznek a vírus leküzdéséért” – mondta Szanitter Áron, a Vatera vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A SZTAKI segítségével elsőként sikerült genetikai alapon modellezni a járvány magyarországi terjedését
- A kórházi dolgozókért fogtak össze a Bridgestone munkatársai
- Telefonunkban tárolhatjuk hiteles koronavírustesztünket egy magyar fejlesztésnek köszönhetően
- 3+1 jogi tipp a munkahelyek újraindításához
- A biztosítók előtt álló három legnagyobb kihívás
- Könnyebben vették a COVID-19 akadályt az üzletmenet-folytonossági tervvel rendelkezők
- A Siemens is támogatja a kiberbiztonság megteremtését távoli munkavégzés esetén
- Mit tesznek a hekkerek home office-ban?
- Ingyenes online munkaadói platform a COVID-19 válság idejére
- A Xerox több fronton is segíti a COVID-19 elleni harcot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.