A legkreatívabb munkaállomásokat keresi az LG
Reklámszakemberek, dizájnerek, grafikusok és más, a kreatív iparágban dolgozó szakemberek számára indított Instagram fotópályázatot az LG Magyarország. Az #ergovagyok kihívás a kreatívok tipikus életvitelére mutat rá: azokat keresi, akik a leglehetetlenebb helyzetekben és helyszíneken is képesek azonnal teljesíteni az ügyfelek kívánságait. A játék fődíja egy közel 300 000 Forint értékű, 32 colos LG Ergo szériás 4K monitor.
A kreatív iparágban dolgozók, azaz a grafikusok, ügynökségi munkatársak, marketingesek, reklámszakemberek, médiatervezők, dizájnerek mindig feltalálják magukat a munkavégzés terén: bárhol, bármikor, bármiből home office-t varázsolnak, ha éppen úgy kívánja a helyzet. Metróból írt e-mailek, vasalódeszkán kigondolt stratégia, kirándulás közben lebonyolított válságkommunikáció vagy logótervezés az ebédmenü fölött – egy kreatív szakember számára ezek nagyon is ismerős szituációk.
„A kreatív iparágban dolgozók a leglehetetlenebb helyzetekben is ötletes megoldásokkal képesek előrukkolni, ezt szeretnénk megmutatni a #ergovagyok kihívással” – mondta Orémus Eszter, az LG Magyarország IT termékekért felelős regionális marketingmenedzsere. „Olyan szakemberek fotóit várjuk, akik dokumentálták, amikor valamilyen szokatlan, egyedi helyzetben kellett szakmailag helytállniuk. Tudjuk, hogy az irodán kívüli munkavégzés legnagyobb kihívása a megfelelő munkaeszközök beszerzése, ezért is ajánlottuk fel fődíjként a legújabb Ergo szériás, 32 hüvelykes, 4K felbontású monitorunkat, amely rugalmas támogatást nyújt minden helyzetben.” Az Ergo szériás kijelzők gyakorlatilag bármilyen szögben és pozícióban használhatók, így válnak a lehető legkényelmesebb munkaállomás központi eszközévé. A monitorok különlegessége az asztalhoz erősíthető állvány, amely számtalan mozgatási lehetőséget rejt.
A pályázóknak október 16-ig egy ilyen szokatlan helyzetben történő munkavégzésről kell nyilvános fotót feltölteniük az Instagramra, az @lg.magyarorszag és #ergovagyok tagek megjelölésével. Az LG Magyarország szakmai zsűrije választja ki a legkreatívabb képet, amelynek feltöltője egy közel 300 000 Forint értékű vadonatúj, Ergo szériás professzionális monitort (32UN880 modell) nyer. A játékszabályzat az LG honlapján olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG bemutatta a kibővített K-széria legújabb okostelefonjait
- Két magyar díjazott a világ legnagyobb mobilfotós versenyén
- Az LG UltraGear gaming bajnokság a legjobb Valorant játékosokat keresi
- Virtuális bemutatóteremben ismerhetjük meg az LG legújabb üzleti kijelzőit és szolgáltatásait
- Az LG első microLED kijelzője új mércét állít az üzleti kijelzők piacán
- Mobil forgatható kijelzővel: bemutatkozott az új LG WING okostelefon
- Új szintre emelik a játékélményt az LG 8K OLED televíziói
- Az LG új Cinebeam projektora új szintre helyezi az otthoni mozizást
- Az LG a 2020-as IFA-n mutatta be legújabb, otthonokba szánt innovációit
- Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.