Már száz AlzaBoxot működtet az Alza Magyarországon
Az Alza.hu, Magyarország harmadik legnagyobb forgalmú e-kereskedője már a századik AlzaBox önkiszolgáló csomagautomatát helyezte üzembe a napokban. A webáruház a lehető legközelebb szeretne lenni vásárlóihoz és megkönnyíteni számukra a karácsonyi vásárlást. A cég minden héten több tucat új Alzaboxot telepít, és azt tervezi, hogy karácsonyig összesen 200 AlzaBoxot helyez üzembe Magyarországon, emellett megnyitja azokat a piac más szereplői, a csomagkézbesítők és más webáruházak előtt is, így az ügyfelek számára egyetlen okos átvevőhelyet biztosít, ahol hamarosan minden online rendelés átvehető lesz.
Az Alza.hu az elmúlt egy évben megháromszorozta a Magyarországon üzemeltetett átvevőhelyeinek számát és a napokban már a 100. Alzaboxot telepítette. Az Alza csoport hét éve bővíti folyamatosan átvevőhelyeinek hálózatát. Az elmúlt két évben tovább fokozta a fejlesztés ütemét, tekintettel arra is, hogy a világjárvány idején egyre népszerűbbé vált ez az érintésmentes áruátvételi módszer.
"A vásárlók nagyon gyorsan felismerték, hogy az AlzaBox az egyik legbiztonságosabb, időbeosztásukhoz leginkább illeszthető szállítási mód, hiszen az AlzaBoxok nonstop, éjjel-nappal elérhetőek, és a megrendelt termékek sorban állás nélkül, mindössze néhány másodperc alatt átvehetők" - mondta Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője. "Tavaly év elején az Alza vásárlói még csak a megrendeléseik 6%-át vették át az AlzaBoxon keresztül, most pedig már több mint egyharmadát az AlzaBoxokba szállíttatják ki” – érzékelteti Takács Csaba a vásárlói magatartás változását.
Az e-kereskedő a vásárlói igényeknek megfelelően az elmúlt 18 hónap során megháromszorozta AlzaBox hálózat kapacitását. A cég jelenleg több mint száz AlzaBoxot üzemeltet Magyarországon, karácsonyra pedig a magyarországi AlzaBoxok számát kétszázra tervezi növelni. Ez azt jelenti, hogy december 23-án a webáruház még 25 000 csomagot lesz képes kiszállítani az AlzaBoxokba, amelyeket a vásárlók így még Szenteste előtt kényelmesen átvehetnek. Az Alza az Alzaboxok hálózatának folyamatos bővítésén dolgozik, valamint az AlzaBoxokat az e-kereskedelem más szereplői, a csomagkiszállítók és más webáruházak felé is megnyitja. A vásárlóknak hamarosan egyetlen okos helyen lesz lehetőségük az összes megrendelésük kényelmes, gyors és biztonságos átvételére.
Az Alza-csoport nemzetközi viszonylatban jelenleg 1300 darabot meghaladó AlzaBoxot üzemeltet, így több mint 130 000 csomagfiók áll a vásárlók rendelkezésre. A jövő év közepére a webáruház ezt a számot közel háromszorosára növeli, és több mint 3000 AlzaBoxot tervez üzemeltetni a Cseh Köztársaságban, Magyarországon és Szlovákiában, évi 108 millió küldeményt meghaladó szállítási kapacitással. E cél érdekében hetente akár 90 új helyszínt is hozzáad a három országban található hálózatához.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Továbbra is lendületben az online piac
- Az év webshopja kerestetik
- 30 percen belüli pénzvisszatérítést vezet be az eMAG és a Mastercard
- Drágább tévéket vettek a foci-Eb alatt az Extreme Digital hazai vásárlói
- Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.