A Sport TV podcastjai a Betone Networknél
Sport tematikájú podcast műsorokkal gyarapodott a Betone Network portfóliója. Az idén indult cég felel a jövőben a Sport TV Lesen vagyunk, Kézi vezérlés, Extra Inning és Karanténcast műsorainak értékesítéséért. Ezekkel immár huszonhat podcast található meg a Betone Network hálózatában.
A Sport TV jelenleg a hazai sporttelevíziós kínálat egyik legmeghatározóbb szereplője, stabilan vezeti a kereskedelmi sportcsatornák nézettségi rangsorát. Legjelentősebb és legnépszerűbb sportjogait évek óta kísérik podcast-sorozatok, amelyeket a csatorna jól ismert szakkommentátorai, szakmai vezetői szerkesztenek és vezetnek. A Betone Network és a Sport TV tulajdonosa, az AMC Networks International között létrejött vadonatúj megállapodás értelmében négy podcast-széria teljes értékesítése került a Betone csapatához.
A Lesen vagyunk a futball, a Kézi vezérlés a kézilabda, az Extra Inning a baseball, a Karanténcast pedig az amerikai foci aktuális eseményeire reflektál, kiegészítő tartalmakat, szakértői hozzászólásokat, kommentárokat, interjúkat kínál a televízióban látható rangadókhoz kapcsolódóan.
Ezeket a podcastokat a Sport TV döntően saját gyártásban valósítja meg. Ez évi 200 epizódot, több mint 150 órányi friss és aktuális tartalmat jelent, amelyek összesen mintegy 750 ezer meghallgatást produkálnak.
A szakértői gárda a Sport TV szakembereiből, szakkommentátoraiból és sportolókból áll. A Lesen vagyunk az európai topfutball, a Bajnokok Ligája podcastja, amelynek házigazdája Moncz Attila, aki egyúttal a Sport TV főszerkesztő-helyettese is. A Kézi vezérlés a futball melletti másik kulcsfontosságú sportjog, a kézilabda BL digitális lába, Ágai Kis András, a Sport TV műsorvezetője mellett Borsos Attila szakkommentátor, egykori válogatott kézilabdázó műsorvezetésével. Az Extra Inning-ben a baseball egyre növekvő rajongótáborát Bartha Zoltán és Kovács Sándor szólítják meg, míg a Karanténcast számos közismert sportág aktuális eseményeire reflektál. A kéthetente jelentkező Kézi vezérlés mellett a többi podcast új részei mind hetente hallhatóak.
„Az AMC Networks International és mi is nagyon elkötelezettek vagyunk a podcastok iránt, ezért vágtunk bele az együttműködésbe. A Betone Network indulásakor a célunk a havi egymillió meghallgatás elérése volt és az új négy sport tematikájú podcast csatlakozásával nagy lépést tettünk előre, hogy ezt a számot elérjük. Szeptemberben - a Sport TV podcastok nélkül- már meghaladtuk a havi 350 000 letöltést. Büszkék vagyunk arra, hogy egy ekkora médiacég is bizalmat szavazott a csapatunknak és ezáltal dinamikus hirdetéseket és szponzori megjelenéseket tudunk nekik szállítani” – mondta el Hampuk Richárd, a sales house vezetője, aki azt is elárulta, hogy az egyik leghallgatottabb tematika a podcastok között a sport.
„A Sport TV számára mindig első a sport, és beszélgetni is nagyon szeretünk róla, ezért is kezdtünk el podcasteket gyártani az elsők közt, már 2012-ben" – fogalmazott Szaniszló Csaba, az AMC Networks International digitális projektjeinek vezetője. „Büszkék vagyunk erre a megállapodásra, mert a Betone-nál igazán értő, kifejezetten erre a speciális termékre szakosodott csapat fogja gondozni a piac legnagyobb sportpodcast termékcsaládját.”
Az év elején debütált a piacon a Betone Network, Magyarország első, podcastok értékesítésére szakosodott sales house-a. A cég portfóliójába tartoztak már eddig is olyan népszerű műsorok, mint például a Lovas Rozi vezette Egyszer lent, a Felforgatók, Pistyur Veronika műsora, a RE-BUSINESS vagy a Hihetetlen Történelem podcast. A sportrajongók eddig a Teljes Terjedelem, Büntetőkör, Keleten-Nyugaton és a Fűzővel kifelé műsorokat találták a portfólióban. Mostantól az AMC Networks együttműködésnek köszönhetően pedig a Sport TV népszerű podcastjaival összesen 8 csatornára bővült a sport tematikájú műsorok kínálata.
A Sport TV jelenleg is nagyon népszerű podcastjaival együtt összesen már huszonhat műsor található meg a Betone Network portfóliójában, amivel egy igen széles hallgatói bázist és az eddiginél még több kampányt tudnak lefedni. A Betone Network hálózatában már olyan hirdetők prémium audió reklámjaival is találkozhattak a hallgatók mint a Volvo, a Generali, az E.ON, a Telenor, a Szerencsejáték Zrt., a Coca-Cola és a Rossmann.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom elindítja a magyar podcast világ legfontosabb gyűjtőhelyét
- Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
- Hiánypótló podcastcsatorna segíti a fogyatékkal élők és az épek párbeszédét
- Elindult Magyarország legfelvilágosultabb üzleti podcast műsora
- Új műsorvezetőt igazolt a legnépszerűbb magyar kulturális podcast
- Az ABB bemutatja „A robot podcast” sorozatát
- Podcast felvételizőknek az ELTE Informatikai Karán
- A Betone Network népszerű audió műsorok felületeit értékesíti
- Elindult a HungaroControl Podcast
- A magyar hölgyek körében is egyre hódítanak a podcastok!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.