Freuddal csábít turistákat a Metaverzumból Bécsbe a Wien Tourismus
„Get me out, Freud!” a neve a Wien Tourismus legújabb akciójának, amelynek keretében egy Freud-avatar arra bíztatja a Metaverzum-közösség tagjait, hogy időnként hagyják el kis időre a virtuális valóságot. Aki beszélgetésbe elegyedik a híres pszichiáterrel, bécsi utazást nyerhet.
Legújabb akciója keretében – a Sigmund Freud Múzeummal együttműködésben – egy Freud-avatart küldött a Wien Tourismus a Metaverzumba. A digitális Freud itt arra bíztatja a felhasználókat, hogy hagyják el időnként a virtuális világot és nézzenek szét a valós világban – és látogassanak el például Bécsbe.
Sigmund Freud avatarja a Metaverzumban © Wien Tourismus
A pszichoanalízis atyja kacsingatva érdeklődik a felhasználók virtuális valóságban való hogyléte és léte felől vagy arról értekezik, vajon milyen hatással vannak a kipixelezett emberek a libidóra. Azok a felhasználók, akik belemennek a vicces beszélgetésbe és regisztrálnak a getmeoutfreud.vienna.info oldalon bécsi utazást vagy belépőjegyet nyerhetnek a bécsi Sigmund Freud Múzeumba.
Freud avatarja egy felhasználóval beszélget © Wien Tourismus
„Legújabb akciónkkal újfent arra reflektálunk, miként viszonyul a társadalom a modern technológia adta lehetőségekhez. A járvány miatti lezárások, korlátozások utän az emberek szomjaznak a valós élményekre, az utazásra és a kulturális élményekre. Akciónkkal szusszanásnyi szünetet kínálunk a felhasználóknak, hogy elszakadhassanak kicsit a virtuális valóság lélegzetelállító ígéretföldjétől és megmutatjuk nekik, hogy a valós világ még szebb, még lélegzetelállítóbb lehet” – magyarázza Norbert Kettner a Wien Tourismus igazgatója az akció apropóját.
Sigmund Freud avatarja a Genesis Plaza területén „rendel” © Wien Tourismus
Sigmund Freud avatarja 2022. április 29-ig „rendel” a Metaverzum egyik világa, a Decentralandban található Genesis Plaza területén.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.