Új gyerek okosórával jelentkezik a norvég Xplora

forrás: Prím Online, 2022. augusztus 16. 15:10

Az Xplora, az 5 és 12 év közötti gyermekek számára készült okosórák világelső gyártója piacra dobta legújabb készülékét, az új XGO3-at. A még gyorsabb, pontosabb és strapabíróbb okosórák már a hazai piacon, a Media Markt üzleteiben is elérhetőek.

Az Xplora GO termékcsaládja új taggal bővült. A gyerekeknek szánt XGO3 okosórát a korábbi termékek sikereire alapozva fejlesztette ki a norvég okosóra gyártó. Nem titkolt célja, hogy készülékeivel a szülőknek megnyugvást kínáljon, a gyerekeket pedig aktívabb életmódra ösztönözze, miközben biztonságos bevezetést nyújt számukra a digitális világba. 

 

Az elődjéhez képest (XGO2) az új XGO3-at nagyobb kamera (2MP), hosszabb akkumulátor idő (850 mAh), pontosabb helymeghatározás (GPS funkció) és nagyobb memória (4 GB) jellemzi. Az óra kialakítása elődjéhez képest vékonyabb és könnyebb is. Az XGO3 öt vibráló színben elérhető, vadonatúj designnal!

 

 

Az XGO3 újdonságai:

• Új design

• 5 vibráló, új szín (narancs, zöld, pink, fekete és kék)

• Vízálló IP68

• Megnövelt akkumulátor üzemidő (850 mAh)

• Nagyobb belső memória (4GB)

• Nagyobb felbontású kamera (2MP)

• Még pontosabb GPS helymeghatározás

 

Az XGO3 fő jellemzői:

• Hívás

• SMS és hangüzenetek

• GPS helymeghatározás

• SOS gomb

• Biztonsági zónák

• Iskola mód

• Lépésszámláló, stopperóra és riasztás

• Kamera, galéria, emojik

 

Okosórát gyerekeknek?

A gyerekek egyre fiatalabb korban igénylik, hogy használhassanak, vagy akár birtokolhassanak egy okostelefont. Ez nemcsak a biztonság, hanem a sok képernyőidő miatt is számos problémát vet fel. A digitális eszközök megállíthatatlan terjedésével ezért minden eddiginél fontosabb, hogy biztonságos alternatívát kínáljunk a gyerekeknek az okostelefonok helyett, miközben az ellenőrzés a szülők kezében marad.

 

A norvég Xplora 2016 óta gyártja okosóráit, kifejezetten a gyerekek részére tervezve, azzal a szándékkal, hogy erre a dilemmára ideális alternatívát nyújtson. A most bemutatott XGO3 órával bővül az Xplora készülék portfóliója. Az XGO3 - a többi okosórához hasonlóan – elsősorban az 5 és 12 év közötti gyermekek számára készült. Élénk színei, könnyű kezelhetősége, IP68 szabványa és hasznos funkciói lehetővé az okosórák legtöbb előnyét élvezheti viselője, miközben a szülői kontroll biztosított az alkalmazáson keresztül.

 

 

Mindig kapcsolatban az Xplora alkalmazáson keresztül

Az XGO3 konfigurálása és kezelése az Xplora alkalmazáson keresztül zajlik. A magyar nyelven is elérhető Xplora alkalmazást a szülőnek kell az okostelefonjára telepítenie (Android és iOS kompatibilis). Ők az appon keresztül adhatnak hozzá vagy távolíthatnak el kontaktokat, és csak ezek a névjegyek elérhetőek az órán. Ezen személyeken kívül lehetetlen bárkit is felhívni, vagy nem kívánt hívásokat fogadni. Az óra aktuális helyzetét a szülők az alkalmazáson keresztül bármikor lekérdezhetik a GPS helymeghatározás segítségével, így távolról is “foghatják a gyermek kezét”. Minden más funkció, mint az ébresztés beállítása, az iskola mód, a biztonsági zónák szintén a szülői alkalmazással vezérelhető.

 

Biztonság, minden szempontból

Az XGO3, – ahogy az Xplora által kínált összes modell, – a legmagasabb szintű adatbiztonságot kínálja, így kategóriájában a legbiztonságosabb termék (TÜV tanúsítvánnyal). Az óra, a felhőszerver és a szülői alkalmazás közötti minden kommunikáció titkosított. Emellett az XGO3 nem kapcsolódik az internethez, így lehetetlen ellenőrzés nélkül a világhálón szörfölni. Az adattárolás szigorúan, a DSGVO előírásainak megfelelően zajlik. Az XGO3 a gyermekek igényeihez igazított funkciókkal van ellátva; nincs rajta közösségi média, internet, és csak a szülőként megadott kontaktokkal kommunikálhat a gyerek, amelyek megvédhetik az esetleges feltöréstől vagy internetes zaklatástól. Ezen szigorú kritériumok betartása lehetővé teszik a biztonságos és gyermekbarát használatot.

 

 

Egyedülálló Goplay

Az Xplora ösztönzi a gyerekeket az aktív életmódra és arra motiválja őket, hogy fedezzék fel a körülöttük lévő világot. Egyedülálló aktivitás programjukban a gyerekek 1000 megtett lépésenként 1 Xplora érmét kapnak. Az Xplora érmék az Xplora Goplay platformon jelennek meg, amelyek szórakoztató játékokra, izgalmas kampányokra, jótékonysági programokra válthatók be.  Az Xplora olyan nagy film-, és televíziós cégekkel működik együtt, mint a Paramount, a Warner Bros., a Universal Pictures és a Netflix.

Kulcsszavak: Xplora okosóra kütyü

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást. 

2024. november 12. 18:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36