Mostantól a Photon fotózza a Wolt étlapjait
A fotósokat a megrendelőkkel összekötő magyar startup új kiemelt ügyfelekkel, a munkafolyamatok digitalizálását elősegítő új szolgáltatással, ráadásul Berlinben terjeszkedik tovább.
A Photon segítségével a megrendelők gyorsan és egyszerűen, mindössze néhány kattintással megkereshetik a számukra legmegfelelőbb fotós és videós szakembert, legyen szó rendezvény- vagy portréfotózásról, reklámfilmről vagy streamről. A platformon a fotós villámgyors kiválasztástól kezdve – a kényelmes bankkártyás fizetésen át – a projekt lezárásáig a teljes munkafolyamat végigkövethető.
A fotósok AirBnB”-jeként elhíresült Photon mostantól a népszerű ételrendelési platformon, a Wolton elérhető éttermek étlapjait fényképezi. „Mind a felhasználói élmény, mind a rendelésszám szempontjából kiemelten fontosak az ételfotók, hiszen az étlapon szereplő képek sokkal vonzóbbá teszik az étterem kínálatát a vásárlók számára” – mondja Sabjányi László, a Wolt Magyarország ügyvezető igazgatója. A Woltnál az éttermek csatlakozásának része, hogy kérhetnek étlapfotózást. Ez ugyan nem kötelező, de szinte minden étterem a friss képek készítése mellett dönt, az ügyfelek pedig így valóban aktuális eljárással és esztétikával készült ételek fotói alapján dönthetnek a választott fogásokról. Ezért is előnyös az új megállapodás mind a Wolt, mind az éttermek, és végeredményben az ételrendelő ügyfelek számára is.
A Wolt az éttermek étlapjainak fotózásához a Photon új platformját, a Photon Plust használja, amely újabb terhet vesz le az ügyfél válláról: gyorsan és egyszerűen megy a szerződéskötés, a fotózás megszervezése és végül a számlák kiállítása is. Az új szolgáltatást kifejezetten azoknak az ügyfeleknek fejlesztettek ki, akiknek gyakran van szükségük hasonló jellegű fotózásra vagy videózásra. Nemcsak étlapok lehetnek ilyenek: hasznos minden esetben, ahol bármilyen fizikai termék van, ott is sokszor lehet szükség friss fotókra akár a korábbival azonos beállításokkal. Ilyen lehet az ingatlanpiac is, egy lakás eladását vagy az Airbnb-k kiadását például nagyban segíthetik a jó fotók.
„Ez az együttműködés izgalmas, mert a frissen fejlesztett platformunk tökéletesen passzol az ügyféligényekhez: fél év alatt egy teljesen automatizált online szolgáltatást dolgoztunk ki, ami már élesben működik, a Wolt már ebbe a rendszerbe csatlakozott be.” – mondja Volom Sára, a Photon ügyvezető igazgatója.
A Photon ügyfelei között van már online oktatási portál is, ahol folyamatosan portrékat kell készíteni az új oktatókról.
Megoldott a képek tárolása, nem kell vesződni az árajánlatokkal sem
Az új digitális platform nagy előnye, hogy Photon Pluson több hasonló jellegű megbízáshoz is elegendő egyszer megírni az alapinformációkat és a szükséges adatokat, onnantól ehhez igazítva szervezhetőek könnyedén újabb fotózások. Az ügyfelek különböző fotózásaikhoz, igényeikhez különböző csomagokat is létrehozhatnak, ezek is ismételhetők.
A Photon tapasztalatai szerint gyakori probléma, hogy a fotózás után a megrendelőknél elvesznek a fotók. A platform ezt is megoldja: minden egyes projekthez automatikusan generálódik egy mappa ügyfél tárhelyén, ami lehet Google Drive vagy One Drive is. Innentől itt elérhetőek maradnak a képek egészen azok tudatos törléséig.
Több megbízott fotós esetén is egyszerű a projektek menedzselése: a Photon automatizáltan dolgozik a háttérben, az ügyfeleknek nem kell minden fotóssal külön szerződést kötni, nem kell árajánlatot bekérni, a teljesítési igazolások egy kattintással létrehozhatók, a számlákhoz megrendelési szám rendelhető. A fotósok szűrését és projektekhez rendelését a Photon végzi, a platformon csak időpontot és helyszínt kell szerveznie az ügyfélnek. Szükség esetén chatelhet is a projekten dolgozó fotósokkal.
„Az új fejlesztésnek köszönhetően ki lehet lépni abból az adminisztrációs spirálból, hogy mindent egyenként kelljen lepapírozni, levelezni és excelekben vezetni. Amikor minden papíron történik, a hibalehetőség is nagyobb, emiatt akár a megbízók, akár az alvállalkozók is kellemetlen helyzetbe kerülhetnek. Az új rendszer ennek esélyét minimálisra csökkenti. A fotósokkal való együttműködés lehet egyszerű is, és a Photonnal az is lesz: könnyítjük és átláthatóvá tesszük a folyamatokat.” – mondja Volom Sára, a Photon ügyvezető igazgatója.
„Azért választottuk a Photont, mert lendületes cégnek tartjuk, és abszolút hasonló ahhoz, ahogyan mi működünk: platform jellegű szolgáltatásként. Emellett a Photon Plus nagyon könnyen kezelhető, átlátható, mindent egy helyen tudunk kezelni” – mondja Pécsi György, a Wolt Magyarország étterem-fejlesztési menedzsere. Az együttműködés keretében a Photon nemcsak a Wolt budapesti éttermeit fotózza, rajtuk keresztül szervezik a vidéki fotózásokat is: a platform jelenleg Magyarországon több mint 30 településen van jelen.
A magyar startup már Berlinben is terjeszkedik
A Photon ‒ amely tavaly a Hiventurestől kapott 180 millió forintos finanszírozást ‒ nemcsak új platformjával terjeszkedik, kijelölt céljainak megfelelően külföldön is elindultak: első körben Berlinben, ahol egyelőre a rendezvényfotózásra fókuszálnak. „Startupos szempontból Berlin eléggé központi szereplő lett a Brexit után. Sokan azt mondják, hogy Berlin az új London, és ez valamilyen szinten meg is állja a helyét, mert tényleg nagyon sok tőkealap van, és mint a gomba, nőnek ki a startupok” – mondja Volom Sára, a Photon ügyvezető igazgatója.
Kifejezetten olyan piacot kerestek, ahol tudnak városról városra terjeszkedni, és van házon belül nyelvtudásuk adott területre. Olyan országot, ami politikailag és gazdaságilag stabil, sok vállalattal és sok rendezvénnyel, mert az a legegyszerűbb belépési pontjuk. És az is szempont volt, hogy Magyarországról is könnyen elérhető legyen. Berlinben magyarokkal és német fotósokkal egyaránt dolgoznak, már megvannak az első ügyfeleik is: fotóztak az egyik legrégebbi technológiai kiállításon, az IFA-n, vagy éppen egy Alibaba-eseményen is.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.