Hivatalosan is megnyitja a Black Friday szezont a MediaMarkt
A MediaMarkt idén negyedik alkalommal jelentkezik egy teljes hónapon át tartó Black Friday akcióval: egész novemberben, minden héten megújuló ajánlatokkal várja a vásárlókat. Idén először a műszaki áruházlánc különleges lehetőséget biztosít a tudatos, kiemelt időszakra előre készülő vásárlóinak: mindenki, aki felregisztrál a MediaMarkt Black November VIP listájára október 25 és november 2-a között, további kedvezményekben és kiemelt ajánlatokban részesülhet.
Ahogy az a MediaMarkt legutóbbi kutatásából is kiderült, nem az impulzus vásárlások időszakát éljük. A tudatos költségtervezés és a kiadásaink racionalizálása az első a mindennapi döntéseinknél. Az év kiemelt időszakában éppen ezért sokan készülnek olyan eszközök, műszaki cikkek beszerzésére, amit akár egész évben halogattak. Tavaly az energiahatékonyság volt az elsődleges mozgatórugója a háztartási nagygépek cseréjének, és bár az energiahatékonyabb eszközökért való rohamról idén már nem beszélhetünk, továbbra is sokakat a korszerűsítés vagy az elromlott eszköz pótlása vezérel az új készülék beszerzésénél, a másik fő motiváló tényező pedig a szórakozás, kikapcsolódás.
„Felméréseink szerint bár visszafogottabb forgalom várható, mint az ezt megelőző évben, de a Black Friday idén sem marad el. A többség a karácsonyi kiadásokra spórol, de ez egyben azt is jelenti, hogy kihasználja az ünnepek előtti kedvezményeket az ajándékok beszerzésére. A kutatásunk becslései szerint minden ötödik ember tervezi valamilyen konkrét elektronikai eszköz beszerzését még idén. Elsősorban tv, számítástechnikai és szórakoztató elektronikai eszközök, egészségmegőrzésben szerepet betöltő eszközök, valamint a telefonok terén várunk jelentős kereslet élénkülést, de a háztartási nagy- és kisgépek iránti is hagyományosan nagy ilyenkor a forgalom. Az egész hónapon át tartó, hetenként megújuló ajánlatokkal már a kezdetekben is az volt a célunk, hogy a vásárlóinknak több ideje legyen átgondolt vásárlási döntéseket hozni. Az olyan eseteket leszámítva, amikor egy elromlott háztartási gépet kell hirtelen pótolni, az előre nem tervezett nagyobb beszerzések egyre ritkábban fordulnak elő. Többek között ezért is vezettük be idén először az előzetes regisztráció lehetőségét. A célunk ezzel nem csak az, hogy felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy kezdjék el átgondolni, milyen műszaki cikkre lehet még szükségük akár maguknak, akár ajándékként, hanem szeretnénk a tudatos tervezést további kedvezményekkel és különleges, csak a VIP listára felregisztrált vásárlóknak szóló ajánlatokkal is támogatni” – magyarázta az újonnan bevezetett előregisztráció okait a Media Markt Magyarország ügyvezetője, Szilágyi Gábor.
Széles termékcsoportra kiterjesztett ajánlatokkal találkozhatunk majd november 3. és 26. között a MediaMarkt áruházakban és az online webshopban. Várhatóan több mint 1000 termék vesz majd részt a hetente frissülő promóciós ajánlatokban. Október 25-én vette kezdetét az előregisztráció a MediaMarkt Black November VIP listájára, és egészen november 2-ig lehet feliratkozni az exkluzív kedvezményekért. A regisztrált felhasználók november folyamán így minden héten új, kizárólag a feliratkozók számára elérhető kiemelt ajánlatokról értesülhetnek.
Kapcsolódó cikkek
- A felújított okostelefonok új piactere fontos mérföldkőhöz érkezett
- Országos fotópályázatot hirdet a MediaMarkt
- Így lehet olcsóbb az iskolakezdés
- Ezek az idei év okos trendjei a kényelem és a fenntarthatóság jegyében
- A magyarok többsége nem tart a gépek forradalmától
- Januártól a MediaMarkt áruházakban is megvásárolhatóak a Vodafone mobil előfizetései
- Ezek voltak 2022 legkeresettebb műszaki cikkei
- Fekete pénteki csúcs az eMAG-nál
- Black Friday – egykor novemberi ünnep, de mi a helyzet most?
- Black Friday vásárlási kisokos a Mio-tól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.