Íme a legsikeresebb milliárdos magyar vállalkozások
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők: hogyan lettek kis garázscégből milliárdos vállalkozások? Megjelent a Legsikeresebb magyar vállalkozások című könyv, amely közel 50 inspiráló céges történetet dolgoz fel. Kötelező olvasmány mindazoknak, akik tanulni akarnak a legsikeresebb magyar vállalkozások történeteiből.
A közel egy évtizede piacon lévő K&K Magazin missziójának tekinti, hogy megmutassa a magyar sikertörténeteket. Olyan kérdésekre keresi a választ, mint hogy hogy hogyan lettek induló vállalkozások jó pár év alatt sikeres vállalattá, de igyekszik megmutatni a cégek mögött az alapítókat is, hiszen a személyiségük, jövőképük mindig meghatározó a vállalatok történetében.
A most megjelent Legsikeresebb magyar vállalkozások című könyvben persze már nem csak ők, illetve a stafétát tőlük átvevő utódaik a főszereplők, de sok olyan fiatal vállalkozó története is helyet kapott, akik 10 éven belül indultak, és ma már bőven milliárdos bevételű cégeket irányítanak.
Vajon hogy csinálták? A könyvből megismerhető a Bankmonitor, a Billingo, a Chefparade, a Continest, a Játéknet, a Jókenyér, a Swiss Medical a Toman Lifestyle és 40 másik cég története. Minden eddigieknél szélesebb a paletta, és persze érdekes személyiségekben sincs hiány.
A történetek és sikersztorik mellett a legjobb szakértők és gyakorlott tanácsadók írásai is helyet kapnak könyvben. A K&K Magazin ugyanis fontosnak tartja, hogy praktikus tudást is adjon a magyar középvállalkozások képviselői számára, hogy a mostaninál is professzionálisabban működjenek és hogy a pénzügyek, az innováció és a digitalizáció területén is tartsák a lépést a konkurenciával vagy hogy sikeresen ki tudják használni a kínálkozó lehetőségeket. A Legsikeresebb magyar vállalkozások című könyv a K&K Magazin és az Alinea kiadó gondozásában jelent meg.
Kapcsolódó cikkek
- A digitalizáció csak lassan érvényesül a könyvpiacon
- Ingyenesen letölthető a Neumann Társaság frissített IT biztonsági tankönyve
- Debütált a Logisztikai Évkönyv 2024
- A magyar cégek fele nem tud pályázni EU-s támogatásokra
- Letarolhatják a magyar piacot a külföldi e-kereskedők
- Magyar kutatói együttműködésben összegezték a mesterséges intelligencia hatásait
- Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára
- Magyar sakk-könyvből tanulhatnak a gyerekek Törökországtól Mexikóig
- Neumann János hiánypótló életrajzi kötetét adja ki a Neumann Társaság
- Bemutatásra került a legújabb Logisztikai Évkönyv
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.