Egyedi fejlesztésű online játékokkal ismerhetik meg az építőipar világát

forrás: Prím Online, 2024. június 20. 11:39

Az építőipari munkafolyamatok ihlették a KÉSZ Csoport legújabb, egyedi fejlesztésű online játékait: a vállalatcsoport weboldalán elérhető KÉSZ Group Challenge virtuális játékok a generálkivitelezési tevékenységet, valamint az acélszerkezet-gyártást és -szerelést mutatják be. A KÉSZ Csoport évek óta kiemelten foglalkozik az iparág népszerűsítésével, legújabb kezdeményezésében pedig arra ösztönzi az érdeklődőket, hogy két online játék segítségével fedezzék fel az építőipart. A vállalatcsoport a játékokhoz kapcsolódva egy online nyereményjátékot is meghirdetett az Instagram-oldalán, amelynek keretében a résztvevők különböző választható napi nyereményeket és akár a 250 ezer forintos fődíjat is megnyerhetik.

A KÉSZ Csoport Magyarország egyik legszélesebb portfoliójával rendelkező, építőipari fókuszú, technológia vezérelt és innovatív vállalatcsoportja, az elmúlt években több kezdeményezést is hirdetett annak érdekében, hogy bemutassa és népszerűsítse az építőipart a szélesebb közönség számára. Legújabb kampányában az érdeklődők online játékokban ismerhetik meg az iparág két fontos területét, miközben értékes nyereményekhez is hozzájuthatnak.     

 

Tetris, avagy acélszerkezet gyártás és -szerelés, illetve generálkivitelezés, mint kognitív ügyességi játék

 

A KÉSZ Group Challenge névre hallgató online kihívás két egyedi fejlesztésű játékból áll, amelyek a KÉSZ Csoport számos iparágat lefedő széles palettájából, összesen 15 tevékenységi köréből kettőt mutatnak be. Az ügyességi rajzolós feladat grafikája a generálkivitelezési tevékenységet illusztrálja és egy projekthelyszínt hivatott bemutatni. Leginkább azt, hogy a projektmenedzsment, illetve az építkezéseken dolgozó kollégák tevékenysége mennyire összetett folyamat, hiszen állandó gyors és pontos reakciókra van szükség mind a menedzserek, mind az egyéb munkatársak részéről. A másik játék a már jól ismert tetris az acélszerkezet-gyártásra és -szerelésre fókuszál, gyors, de precíz, pontosan illeszkedő kivitelezésre buzdítja az érdeklődőket. 

 

 

Először a munkatársak próbálhatták ki

 

„A KÉSZ Csoport egyik kiemelt célja már hosszú évek óta az építőipar népszerűsítése és a fiatalabb korosztály megszólítása. Épp ezért szerettünk volna idén is előrukkolni egy egyedi kampánnyal, amelynek során ezúttal is játékos módon ismerhetik meg az érdeklődők ezt az igen komplex, de annál sokszínűbb iparágat. Szeretjük a formabontó, az iparágban nem megszokott megoldásokat, mert úgy érezzük, hogy ezáltal sokkal hatékonyabban érjük el a fiatal generációkat. A KÉSZ Group Challenge két játékát ez alkalommal először a munkatársaink próbálhatták ki egy házon belüli vetélkedő során, mely igen nagy sikert aratott. Június 17-én a játékokat pedig a nagyközönség számára is elérhetővé tettük a KÉSZ Csoport tavaly megújult honlapján, sőt, mindezt összekötöttük egy nyereményjátékkal is, így a résztvevők értékes jutalmakhoz is hozzájuthatnak” – tette hozzá Zima Tímea, a KÉSZ Csoport marketingkommunikációs vezetője.

 

Egyedi választható napi nyeremények és 250.000 Ft-os fődíj

 

A 4 hétig tartó kampányban bárki kipróbálhatja a KÉSZ Group Challenge két játékát és részt vehet a nyereményjátékban, hogy elnyerje a választható napi nyereményeket vagy a 250 ezer forintos fődíjat. A játékban való részvételhez mindössze arra van szükség, hogy a két játék közül valamelyikkel játsszanak, lementsék az eredményüket és bekövessék a KÉSZ Csoport Instagram-oldalát. A nyeremények mindegyike sorsolás alapján kerül kiosztásra, így bár a játékokban pontokat is lehet gyűjteni, az eredmény nem számít, a lényeg a részvétel. Aki játszik adott napon bármely játékkal, és teljesíti a feltételeket, az részt vesz a napi nyeremény sorsolásában, aki pedig a játék teljes időtartama alatt bármikor csatlakozik a játékosok lelkes táborához, az részt vesz a fődíj sorsolásában. A napi nyereményeket a nyertesek tetszés szerint választhatják ki: logózott bögrét, kulacsot vagy pulóvert kaphatnak, ha nyernek 

 

A vállalatcsoport a kezdeményezéshez egy influenszer-kampányt is indít, így a következő egy hónapban azt is lehet majd látni, ahogy a véleményvezérek is kipróbálják a játékokat és ugyanerre buzdítják a követőiket.

 

A játékok itt érhetők el egészen július 14-ig: https://www.keszgroup.com/kesz-group-challenge 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az olaszoknál folytatta európai terjeszkedését a hozzánk ősszel érkező Omoda

Július elején újabb európai piacra lépett be a Chery Group az Omoda és Jaecoo márkákkal, Olaszországban teljes körű szolgáltatással elindult a kínai gyártó járműveinek értékesítése. A társaság globális terjeszkedési stratégiája szerint 2030-ig világszerte több mint 60 piacon jelenik meg ez a két brand, szeptemberben Magyarországon is megkezdik az Omoda 5 forgalmazását. 

2024. július 19. 16:43

Idén is biztosítja a Formula–1-rendezvényen használt rádióberendezések zavartalanságát az NMHH

Július 18-a és 21-e között 39. alkalommal látogat hazánkba a Formula–1. A száguldó cirkusz futamait hétről hétre tízmilliók követik a képernyők előtt, a versenysorozat hazai állomása pedig tavaly négy nap alatt 303 ezer nézőt vonzott a Hungaroringre. A futamokon a televíziós stábok, a készenléti szolgálatok és a versenyző csapatok kommunikációjához egyaránt elengedhetetlen a zavartalan frekvenciahasználat – ezt a Magyar Nagydíjon idén is a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mérésügyi Igazgatóságának munkatársai biztosítják.

2024. július 19. 14:57

Íme a legátfogóbb kisokos szünetmentes tápegység vásárlásához!

Még soha nem voltunk ennyire ráutalva az elektronikus eszközeinkre a digitalizáció korában. A folyamatos, szünetmentes áramellátás elengedhetetlen az otthoni munkavégzéshez és az online tanuláshoz éppúgy, mint a videójátékokhoz. 

2024. július 19. 13:15

Az Epson új nyomtatóival növelhető a termelékenység és a képminőség

Az Epson globális technológiai vállalat két új 64 hüvelykes festékszublimációs nyomtatóval egészíti ki az Európában is sikeres, legkeresettebb 64 hüvelykes festékszublimációs nyomtatóinak sorát. Az innovatív SureColor F9500 és SC-F9500H modellek a SureColor F9400 és SC-F9400H nyomtatókat váltják fel, és jelentős előrelépést kínálnak a termelékenység, a használhatóság és a képminőség terén.

2024. július 19. 11:40

Így kerülheti el, hogy céges weboldala illetéktelen kezekbe kerüljön

Létezik bevált recept ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen. A tényleges online jelenlét eléréséhez négy alappillérre érdemes odafigyelni. Szakértő árulja el a professzionális online megjelenés legfontosabb ismérveit.

2024. július 19. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55

A Schneider Electric a világ legfenntarthatóbb vállalata a TIME szerint

2024. július 4. 19:09

A legmodernebb digitális oktatási rendszert valósította meg a Delta Systems a Corvinus Egyetemen

2024. július 1. 12:59