Így kerülheti el, hogy céges weboldala illetéktelen kezekbe kerüljön
Létezik bevált recept ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen. A tényleges online jelenlét eléréséhez négy alappillérre érdemes odafigyelni. Szakértő árulja el a professzionális online megjelenés legfontosabb ismérveit.
„Kidolgozott koncepció nélkül minőségi weboldalt készíteni olyan, mint tervrajz nélkül házat építeni” – fogalmaz az fws webstudio vezető értékesítője, tanácsadója. „Ügyfeleink 70 százaléka szerzett már rossz tapasztalatot korábbi fejlesztőjével, egy idő után ugyanis kiderült, hogy az oldal vagy a webáruház felépítése, hosszú távú működése nem volt megtervezve. Egy honlap készítését megelőző részletes specifikációk és előkészületek olyanok, mint egy jó alaprajz az építkezéseken. Folyamatos kutatással, egyedi dizájnnal, hirdetési stratégiákkal és alapos kulcsszó célzásokkal optimalizálható a weboldal láthatósága és hatékonysága” – hangsúlyozza Németh Dávid.
Személyre szabott figyelem
Aki szakértő a saját területén, pontosan tudja, hogy mire van szüksége ahhoz, hogy a vállalkozása sikeresen működjön. Ahhoz azonban, hogy a weboldal is hozzájáruljon a presztízs erősítéséhez, szükség van olyan szakértőkre, akik mélyrehatóan értik a digitális világ, a weboldalak és a webáruházak működését.
„Elengedhetetlen, hogy a megvalósítási terv elkészítése során a fejlesztők szorosan együttműködjenek a megrendelővel, hogy minden részlet tökéletesen megfeleljen a piaci és saját elvárásoknak” – emeli ki a szakértő. „Mi az fws-nél egyedi fejlesztésekkel segítjük azokat a haladó vállalkozásokat, akik kinőtték a nyílt forráskódú, sablon megoldásokat. Ahhoz, hogy megadjuk ezt a támogatást ügyfeleinknek, professzionális eszközökkel, innovatív technológiákkal dolgozunk. Több, mint 900 sikeres weboldal és webshop megvalósításának tapasztalatával, pontosan tudjuk, hogyan kell előkészíteni és felépíteni egy tökéletesen működő weboldalt.”
Minőségi tartalom
A sikeres online jelenlét egyik kulcsa az igényes szöveg, kép, videó vagy más multimédiás tartalom.
„A minőségi tartalom lényege, hogy az releváns legyen a célcsoport számára, értéket nyújtson nekik, és segítse őket az információk megtalálásában vagy a cél elérésében. Ilyen például a jó minőségű képek használata, amelyek megfelelően illusztrálják a weboldal témáját, a cég üzenetét. Ez hozzájárul a látogatók pozitív élményéhez és a honlap hitelességéhez” – emeli ki az fws stúdió vezető értékesítője.
Németh Dávid az iroda sikeres együttműködései közül kiemelte az Atelier esztétikai klinika számára készített weboldal létrehozásának folyamatát.
„Az előkészítés során piackutatást végeztünk, elemeztük a versenytársak weboldalait, az iparági trendeket, meghatároztuk a célközönséget, felmértük az igényeiket, hogy biztosan a legjobb, legegyedibb megoldásokat alkalmazzuk. A részletes honlaptervezés során figyelembe vettük az Atelier Clinic speciális elvárásait, mint a többnyelvű honlap igénye, az időpontfoglalási rendszer integrálása és a felhasználói élmény maximalizálása. Minden apró részletet megterveztünk, hogy az oldal ne csak vizuálisan legyen vonzó, hanem funkcionálisan is kiváló legyen és tükrözze a klinika szolgáltatásainak exkluzív minőségét” – idézte fel a tervezés folyamatát Németh Dávid.
A szépségipar, a gyógyászat területén működő vállalkozások esetében kiemelten fontos, hogy már a weboldal visszaadja azt a miliőt, azt a színvonalat, amit az adott szalon, rendelő vagy klinika képvisel.
„A vendégek, betegek a legtöbb esetben először a szolgáltatók weboldalain kezdik el a tájékozódást, ha valamilyen beavatkozáshoz keresik a megfelelő intézményt. Fontos, hogy pontos információkhoz jussanak mind az árakról, mind az elérhető szolgáltatásokról és már a weboldal megteremtse az érdeklődőkben a bizalmat az adott szolgáltató felé. Mi minden esetben egyedi megoldásokat kínálunk, teljes mértékben igazodva az egészségügy, a szépségipar szereplői felől érkező speciális, magas minőségi elvárásokhoz is” – tette hozzá a szakértő.
Garantált biztonság
A megfelelően kialakított és karbantartott weboldal biztosítja a vállalkozás üzleti tevékenységének folyamatosságát, emellett eleget tesz az aktuális jogi előírásoknak és biztonsági követelményeknek. Ezért a weboldalak tervezésekor és megvalósításakor kiemelt figyelmet kell fordítani erre a pillérre is.
„Egy honlap technikai hátterének megtervezése és kivitelezése számos komponensből áll, amelyek együtt garantálják a zökkenőmentes működést, a gyorsaságot és a biztonságot” – emeli ki az fws webstudio munkatársa. „A weboldalak biztonságának megteremtése kötelező a felhasználók és az üzleti adatok védelme érdekében is, az olyan intézkedések, mint például az SSL/TLS tanúsítványok, biztonságos kapcsolatot tesznek lehetővé a felhasználók és az oldal között.” Hozzátette, hogy egy nyílt forráskódú sablonra épített weboldal, nagyon könnyen és gyakran válik támadások célpontjává, ami rendkívül kellemetlen lehet a tulajdonosok, de a holnapra látogatók számára is.
Németh Dávid emlékeztetett, hogy már életbe lépett a NIS2 közösségi szintű irányelv, amelynek célja, hogy az EU tagállamai egységes, magas szintű képességgel rendelkezzenek a kiberbiztonsági ellenállóképesség fejlesztése érdekében a kritikus szektorokban működő szervezeteknél és magántulajdonban lévő gazdasági társaságoknál. Az Európai Unió 2022-ben fogadta el és hirdette ki az irányelvet, az érintetteknek már most el kell kezdeniük a felkészülést, hogy a kijelölt 2024 október 18-i határidőre, alkalmazzák az előírt védelmi intézkedéseket.
Tegyük a weboldalt „láthatóvá”
Bár az organikus elérést célzó tevékenységek fontosak, a fizetett hirdetéseknek is kiemelkedő szerep jut a sikeres online jelenlét kialakításában. Ezek lehetőséget biztosítanak arra, hogy célzottan érjük el a potenciális vásárlókat és gyorsabban növeljük a weboldal forgalmát. Az online hirdetési platformokkal személyre szabható és jól mérhető, eredményes kampányok indíthatóak.
„A hatékonyság maximalizálása érdekében ehhez a pillérhez is szükséges az alapos tervezés és a folyamatos nyomon követés. Ebben a folyamatban is érdemes a szakértők, PPC menedzserek segítségét igénybe venni, hiszen ők komfortosan mozognak ebben a világban” – zárja gondolatait az fws studio vezető értékesítője.
Kapcsolódó cikkek
- A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
- Együttműködési megállapodást írt alá a BENU és a Foglaljorvost.hu
- Gyűjtőoldal segít megtalálni a digitális készségeket fejlesztő hazai kurzusokat
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
- Elindult a Tőzsdemúzeum gazdaságtörténeti portál
- Lezárult ’Az Év Honlapja’ pályázat
- 2 napod maradt nevezni ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!
- Megújult a LEMO weboldala
- Díjnyertes oktatóprogram segít a matekban most már az általános iskolásoknak is
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.