Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.
„A fenntartható működés mára kulcskérdéssé vált nem csak a versenyképesség, de a jövőnk szempontjából is. Ennek megfelelően a közösségek és a pénzügyi szereplők is egyre inkább aszerint ítélnek meg egy vállalatot, hogy milyen környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontok szerint működik. Ez az új különdíj azt a vállalkozót illeti majd meg, akinek tevékenységét minden elemében meghatározza a fenntarthatóság, és úttörő kezdeményezéseivel hozzájárul egy zöldebb gazdasági környezet kialakításához” – hangsúlyozta Vékási Tamás, az EY Magyarország vezérigazgatója.
A korábbi évekhez hasonlóan a beérkező pályázatokat elismert döntéshozókból álló független bírálóbizottság értékeli. A zsűri tagjai dr. Fábián Ágnes, a Henkel ügyvezető igazgatója, Hegedűs István, a BorsodChem pénzügyi vezetője, Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary igazgatóságának elnöke, Krisán László, a KAVOSZ vezérigazgatója, Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgatója és társtulajdonosa – az előző EY Az Év Üzletembere cím birtokosa, Ratatics Péter, a MOL-csoport Fogyasztói Szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója, valamint Varga Mihály, a KÉSZ Csoport alapítója.
A bírálóbizottság idén az EY Fenntarthatóságért Különdíj mellett még 3 további kategóriában – EY Innovátor Különdíj, EY Női Vállalkozói Kiválóság Különdíj és EY Vállalkozói Szellemiségért Különdíj – ismeri el a vállalkozók munkáját. Ezeken felül a fődíj három kivételes üzletembert illet majd, közülük választja ki a zsűri azt, aki hazánkat képviseli Monte-Carlóban, a verseny nemzetközi döntőjén.
Az EY Az Év Üzletembere díjra a jelentkezési határidő 2024. augusztus 31.
Kapcsolódó cikkek
- Világszerte optimisták a vezérigazgatók – indulhat a növekedés
- Napokon belül lejár a NIS2 regisztráció határideje – sok céget érhet kellemetlen meglepetés
- Hazai cégek és munkavállalók ezreit érinti a kibervédelmi irányelv
- Jelentős büntetéseket kockáztatnak az uniós kibervédelmi irányelvtől eltérő hazai vállalkozások
- Stratégiai megállapodást kötött a Corvinus és az EY
- Bármikor beüthet a kritikus rendszerhiba a magyar cégeknél – mi lehet a kiút?
- Értékké válik a személyes adat a vásárlók számára
- Több mint 10 éves csúcson a magyar M&A piac
- Felgyorsítja a forradalmi technológiák bevezetését a fenntartható működés iránti elkötelezettség
- Felmérés: Megtriplázódott a vállalatok energiaköltsége
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.
Az ARUBA Hackathon visszatért – 24 órás verseny a legjobb fejlesztők számára
A vezető európai felhőszolgáltató ArubaCloud a ComputerTrendsszel együttműködésben a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) szakmai támogatásával programozói hackathont rendezett idén szeptember 14-15-én, hogy ezzel is hozzájáruljon a magyarországi IT-tehetségek felfedezéséhez.
Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.
A Rubik-kocka 50. évfordulóját ünnepelték a Széchenyi-egyetem Innovációs Parkjában
A Rubik-kocka feltalálásának 50. évfordulója alkalmából Rubik Ernő világhírű feltaláló volt a Széchenyi István Egyetem és a győri önkormányzat vendége szeptember 12-én. A Győri Innovációs Park aulájában, a Kocka néven ismert épületben Rubik-kocka-kirakó versennyel és pódiumbeszélgetéssel ünnepelték meg a jubileumot.
Szenzációs eredmény a Nemzetközi Mesterséges Intelligencia Diákolimpián
A négy magyar versenyző négy medált szerzett az első olyan mesterséges intelligenciára fókuszáló diákolimpián, amelyen nem csapatban, hanem egyéni versenyzésben mérték össze tudásukat. Az IAIO-t (International Artificial Intelligence Olympiad) az első alkalommal szeptember 8-12. között rendezték meg Rijádban.