2,5 millió 06-30-as ügyfél
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. január 4. 17:26
2002. január 4-én a Westel aktív ügyfeleinek száma elérte a 2,5 milliós határt. Az elmúlt évben közel 900 ezerrel nőtt a 06-30-as előfizetők száma.
A Westel újabb eredményes, minden eddiginél jobb évet tudhat maga mögött. Az előfizetőiszám-növekedés dinamikájára jellemző, hogy decemberben, egyetlen hónap alatt többen csatlakoztak a 30-asok táborához, mint 1994 márciusa és 1996 decembere között összesen.
Az új ügyfelek körében a Domino szolgáltatás a legnépszerűbb, az év során az előre fizetett szolgáltatást használók száma és aránya tovább nőtt, és megközelítette a 70 százalékot. A Westel-előfizetők 43 százaléka nő, és a 24 év alatti fiatalok számának erőteljes emelkedésének köszönhetően tovább csökkent a Westel-ügyfelek átlagéletkora. Az előfizetők 22 százaléka Budapesten, 78 százaléka vidéken él.
A Westel az év végi ünnepek alatt csúcsidőben óránként több mint 800 ezer SMS-t továbbított késedelem nélkül.
Kapcsolódó cikkek
- Számhordozás: a Strabag Rt. és a MHB T a Westel mellett döntött
- Május elsejétől T-Mobile lesz a Westel
- A Matáv vizsgálja a "Westel" márkanév megváltoztatásának lehetőségét
- Májustól T-mobile néven szolgáltat a Westel?
- Westel: 2004-ben elindulhat az UMTS szolgáltatás Magyarországon
- Westel - tavaly 49 milliárd forint eredmény
- Egy éve indult az MMS
- Orange: a vártnál kevesebb új előfizető
- A Westel közgyűlésének személyi döntései
- Westel-bojkottra készülő polgári kör