EDI a Tescóban
A Tesco annak reményében vezeti be az IBM EDI rendszerét, hogy a szállítókkal való kommunikáció gyorsabb lesz és az adatok pontosabban, torzulásmentesen áramlanak majd. Továbbá jelentős a rendszer által megtakarítható idő is, hiszen az adatokat elég csak egyszer felvinni, ugyanakkor a munka hatékonyabbá válik. Mind a Tesco, mind a szállító oldalán csökken a telefonköltség, és mivel az EDI rendszerben minden művelet naplózásra kerül, ezáltal mindkét félnek nagyobb átláthatóságot biztosít.
A Tesco a következő dokumentum típusok alkalmazását tervezi: az első fázisban a rendelés, rendelés- visszaigazolás, készletjelentés, eladási adatok; 2002 júniusától (második fázis) átvételi jegy, számla, termékadatok tesztelésére kerül sor. Az első fázis 2002 januárjában, míg a második 2002. III. negyedévében kerül bevezetésre. A rendszer központi és bolti színtű előérhetőséget biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM felvásárolja a DataMirrort
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- "Reflexekkel" bíró autókon dolgozik az IBM
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- IBM pengeszerverek kisvállalkozásoknak
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- IBM, Samsung, Chartered, Freescale, Infineon együttműködés a csipfejlesztésben
- Elegendő sávszélesség a teljes iTunes katalógus letöltéséhez 60 másodperc alatt