Németországban nőnek a hirdetési kiadások

MTI Sajtóadatbank, 2002. július 23. 07:29
A reklámipar pangása ellenére nőnek az internetes hirdetésekre szánt kiadások Németországban.
A Nielsen Media Research médiakutató vizsgálatából kitűnik, hogy a befektetések az internetes hirdetésekbe az első félévben 5,4 százalékkal, 114,2 millió euróra nőttek. Júniusban 20 százalékkal többet adtak ki az internetes hirdetésekre, mint a tavalyi év azonos hónapjában.

Az összes hirdetési kiadásokból azonban az online-hirdetések még mindig csak 1,4 százalékot tesznek ki. Az internethirdetés vezető kategóriája az adatok szerint a szolgáltatások piaca, 26 millió euróval. Ezt követi a képzés és a média világa, 16,4 millió euróval.

Kulcsszavak: reklám trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01