Fujitsu Services: profilátalakítás
Magyarországon az új üzleti stratégia alappilléreit a különféle nemzetközi értékesítési hálózatok, hipermarketek, IT-infrastruktúrájának, pénztári rendszereinek kialakítása és üzemeltetése; az IT outsourcing szolgáltatások (kihelyezett jelenlét, távmenedzsment, fokozott rendelkezésre állás); a komplex infrastruktúrák tervezése és üzemeltetése jelentik.
A Magyarországon jelen lévő nagy nemzetközi értékesítési láncok közül az Auchan hipermarketek, a Profi üzletlánc és a Csemege MATCH és SMATCH üzletek európai szintű partnere a Fujitsu Services. A nyugat-európai tendenciákat követve a cég hűségkártyarendszereket, internetes értékesítést vagy - az áruházi informatika új területeként - például úgynevezett "personal shopping" technikákat vonultat fel portfoliójában a már hagyományosan sikeres intelligens pénztárgépes rendszerek értékesítése mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP minőségi kiválósági díjjal jutalmazta európai ügyfeleit
- Profitnövekedés a Sony Ericssonnál profitfigyelmeztetés a Motorolánál
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- E-mail biztonsági céget vesz a Google
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre