Új programot indít üzleti partnereinek az IBM
Ennek az integrációnak biztosítanak alapot a nyitott infrastruktúra-szoftver - angol kifejezéssel middleware - termékek. Ez a termékkategória a New York-i AMI Partners szerint 150 milliárd dolláros növekedési lehetőséget kínál az informatikai cégek számára a középméretű vállalkozások piacán.
A közepes méretű vállalkozások általában szűkösen vannak ellátva tőkével, s tartózkodnak a jelentősebb kockázatoktól, ezért olyan megbízható és könnyen megvalósítható megoldásokat keresnek, amelyek segítségével hatékonyabban kihasználhatják a web által kínált lehetőségeket ügyfeleik jobb kiszolgálása érdekében. A WebSphere-Express piacra dobásával az IBM belépési lehetőséget kínál az on-demand szolgáltatásokat nyújtó e-vállalkozások számára, miközben ugyanazt a magas szintű biztonságot nyújtja, mint nagyvállalati üzletfeleinek, s egyúttal biztosítja az üzleti igények változásának megfelelő ütemű növekedés lehetőségét. Minthogy az IBM 13 milliárd dolláros szoftverdivíziója számára az üzleti partnerek jelentik a piacra jutás elsődleges útját, az IBM oktató és támogató programok bevezetése mellett döntött, amelyek segítséget nyújtanak az IBM partnereinek az új "Express" szoftver viszonteladásában, telepítésében, integrálásában és finanszírozásában.
Kapcsolódó cikkek
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- 2010-re nyeresége felét a szoftverektől várja az IBM
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- IBM: 8 százalékos negyedévi adózott eredménynövekedés
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- Az IBM díjazta az Avnetet
- 300 millió Lenovo részvényt adott el az IBM
- IBM - vártnál nagyobb negyedéves adózott eredmény