Westel: vállalati e-mail saját domainnévvel, beruházás nélkül
forrás Prim Online, 2003. április 30. 21:51
A Westel május 1-jétől kis- és közepes vállalkozások számára kedvező díj ellenében saját domainhasználatot, valamint felügyeleti jogokat biztosító teljes körű mobil e-mail szolgáltatást kínál.
Magyarországon több mint 850 ezer kis- és közepes vállalkozás működik. Sokuk számára az üzlet alapvető feltétele egy olyan minőségi megoldás, amely a partnereikkel elektronikus úton fenntartott kapcsolatokat leghatékonyabban biztosítja. A Sun Microsystems legkorszerűbb megoldásán alapuló Westel mobil e-mail szolgáltatás lehetővé teszi, hogy bármely vállalkozás informatikai beruházás, valamint a fenntartási nehézségek és költségek nélkül egy interneten, számítógépes levelezőrendszerrel, WAP-on vagy SMS-ben elérhető, szervező- és csoportmunka funkciókkal rendelkező vállalati levelezőrendszerhez jusson. Számos szolgáltatás mellett a levelezőrendszerben létrehozott listák kialakítása és az SMS-értesítés szolgáltatás aktiválása után egyetlen e-mail elküldésével rövid szöveges üzenetben a vállalkozás minden munkatársa tartózkodási helytől függetlenül azonnal értesíthető. Az alacsony havidíj mellett a vállalkozás saját domaint használhat (pl. felhasznalo@vallalat.hu) és a szolgáltatás rugalmasan, az előfizető vállalat igényeinek megfelelően méretezhető (korlátlan számú e-mail cím, minden igényt kielégítő tárhely). Azon vállalati előfizetőknek, akik nem rendelkeznek domainnévvel, a Westel a mobil e-mail szolgáltatás keretében egyszeri díj ellenében .hu szintű domain nevet regisztrál.
A levelezéshez a rendszert üzemeltető Westel sem férhet hozzá, a levelező- és naptári rendszer beállításait, illetve jogosultságokat a vállalat adminisztrátora internetes felületen maga kezelheti, hasonlóan a vállalatok saját üzemeltetésű levelezőrendszeréhez. Az adminisztrációs felület mellett a Westel külön ügyfélszolgálati felületet is biztosít, ahol a felhasználói beállítások és a postafiókok forgalmának áttekintésére is lehetőség nyílik.
A levelezéshez a rendszert üzemeltető Westel sem férhet hozzá, a levelező- és naptári rendszer beállításait, illetve jogosultságokat a vállalat adminisztrátora internetes felületen maga kezelheti, hasonlóan a vállalatok saját üzemeltetésű levelezőrendszeréhez. Az adminisztrációs felület mellett a Westel külön ügyfélszolgálati felületet is biztosít, ahol a felhasználói beállítások és a postafiókok forgalmának áttekintésére is lehetőség nyílik.
Kapcsolódó cikkek
- Októbertől jegyezhetők a .asia domainek
- Az Apple több millió dollárért megvette az iphone.com domaint
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Majd tíz millió dollárért kelt el a Porn.com
- Napi 60 sms-t küldenek a koreai tizenévesek
- 13 éves lány nyerte az SMS gyorsasági versenyt
- Az F-Secure új domainnel tenné biztonságossá a pénzügyi weblapokat
- Egy év alatt 2,5 millió .eu domain
- 7-10%-kal emelkedik a .com és .net domainek díja
- Új djuice kártyás csomag a Pannontól