Mátrix játékszoftver: egy hét alatt 1 millió példány
A játékprogram egy hét alatt több mint 50 millió dolláros bevételt termelt a francia-amerikai játékkiadónak, amely a közelmúltban vette fel a nagy múltú Atari nevet az Infogrames helyett. A kedvező eladási eredmények következtében a társaság részvényárfolyama is jelentősen megemelkedett.
A kereskedők szerint megnyugtató, hogy az Enter the Matrix a meglehetősen kritikus bemutatók ellenére is jól fogy. Az elemzők szerint az Atarinak szüksége is van a játék erős kezdeti eladásaira, mivel hamarosan egy másik sikervárományos, a Tomb Raider 6 is megjelenik a boltokban.
"Jó eladási teljesítmény a csalódást keltő játékbemutatók, éles kritikák, és kedvezőtlen értékelések után, de semmi szenzációs" - mondta egy elemző az Enter the Matrix kezdeti eladásairól hozzátéve, hogy a játékprogramok eladásaik 25 - 30 százalékát általában már az első héten elérik.
Az elemzők szerint a játék eladásai kulcsfontosságúak az Atari jövőjét illetően, főként mivel a társaságnak jelentős hiteleket kell visszafizetnie az elkövetkező két évben.
Az Atari szerint az Enter the Matrix 1 milliós eladásainak 60 százalékát az amerikai, 40 százalékát pedig az európai piac tette ki. A társaság mintegy 4 millió darabot szállított a játékból a kereskedőknek, és az elemzők szerint a kiadónak mind a 4 milliót el is kell adnia ahhoz, hogy megtérüljön a játék kifejlesztési költsége.
A kedvezőtlen játékbemutatókról kérdezve az Atari szóvivőnője elmondta, hogy a társaság szerint az 1 milliós első heti eladás önmagáért beszél.
Kapcsolódó cikkek
- Az egekbe szöktek a PS3-eladások az árcsökkenés hatására
- Augusztusban érkezik Európába az Xbox 360 Elite
- MIG-29-esek légi harca a hazai WCG-döntőn
- Mától olcsóbb a PlayStation 3
- Szerdán nyit az összezsugorított E3 videojáték-seregszemle
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- A játékok és a technológia
- Beteggé tesz a Wii
- Erőszakos videójátékban szerepel egy angliai katedrális
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.