Lukács Tamás az eTel Magyarország ügyvezető igazgatója
megbízott vezetőjét.
A 32 éves Lukács Tamás 2000 tavaszától 2002 februárjáig volt az értéknövelt vállalati távközlési szolgáltatásokat versenyképes áron nyújtó eTel Magyarország kereskedelmi igazgatója, majd a mai napig megbízott ügyvezetőként irányította a céget. Ezekben a beosztásokban jelentős mértékben hozzájárult ahhoz, hogy a vállalat folyamatosan növelje, a
2001-ben például megnégyszerezze ügyfelei számát. Irányításával az eTel Magyarország a magyar alternatív távközlési szolgáltatók egyik vezető vállalatává vált.
Lukács Tamás a magyar távközlési piac felszabadításának elméleti lehetőségét kínáló törvényi feltételek megszületése óta szorgalmazza a liberalizáció gyakorlati megvalósítását. Az illetékes hatóságokkal folytatott tárgyalásokon, a jogi eszközök és a nyilvánosság igénybevételével egyaránt képviselte a távközlésben résztvevők érdekeit. Meggyőződése, hogy nem törvényszerű, hogy a jelenleg Magyarországon érvényes összekapcsolási percdíjak többszörösei legyenek az EU-ban a hatóságok által elfogadott és a
gyakorlatban alkalmazott összekapcsolási díjaknak. Hasonlóképpen fellépett az LRIC-nek az alternatív szolgáltatók és ügyfeleik számára hátrányos hatósági megállapítása, valamint az Egyetemes Távközlési Alapba való aránytalan befizetési kötelezettség ellen.
A pécsi születésű MBA diplomás közgazdász 1995-től a Johnson & Johnson Magyarország regionális értékesítője, majd a Stryker egészségügyi implantátumokat gyártó nemzetközi vállalat country managere. Első kereskedelmi igazgatói posztját a Massive Hungáriánál töltötte be, majd az Agfa Hungária csábította magához. Az eTel Magyarországhoz annak megalakulásakor, 2000 elején igazolt át.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- E-mail biztonsági céget vesz a Google
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.