Cesky Telecom: 850 millió eurós hitel az Eurotel teljes megszerzéséhez
A Cesky Telecom a Standard and Poor,s-nál A-, a Moody,s-nál Baa1 minősítésű. Ezek a besorolások a cég számára olcsóbb hiteleket biztosítanak, mint a rosszabb, spekulatív fokozat, a BB+, illetve ez alatti besorolások. A Cesky Telecom június elején állapodott meg részvényes társaival, az AT and T Wireless és a Verizon Communications céggel, hogy megveszi tőlük a cseh Eurotel mobilszolgáltatóban lévő 49 százalékos részesedésüket. A Cesky Telecom 51 százalékot birtokol az Eurotelben, de nincs szavazati joga. A többi 49 százalékon eddig egyenlő arányban osztozott az amerikai Verizon Communications Atlantic West konzorcium és az AT and T Wireless.
Az Eurotel a vezető cseh mobilszolgáltató, 3,95 millió ügyféllel, egyike a legnyereségesebb távközlési cégeknek az EU belépő országok távközlési vállalatai közül. Tavaly az Eurotel 28,8 milliárd koronás bevételt és 6,27 milliárdos tiszta nyereséget ért el.
A Cesky Telecom kedd délután három óra körül 280,10 cseh korona volt a prágai értéktőzsdén, 0,95 százalékkal olcsóbb a hétfői zárónál.
Kapcsolódó cikkek
- Az elemzői várakozásoknál jobban nőtt az első negyedben a Cesky Telecom
- A Nokia biztosítja az Eurotel HSDPA hálózatát Csehországban
- Telefónica 02 CR néven egyesül a Cesky Telecom és az Eurotel
- Az Eurotel volt 2005-ben az első a cseh mobiltelefon-piacon
- Az S&P leértékelte a Cesky Telecomot
- Versenyjogi bírság a Cesky Telecomnak
- A Nokia WCDMA 3G hálózatot szállít a cseh Eurotel számára
- A T-Mobile megelőzte az Eurotelt Csehországban
- Cesky Telekom - 23 százalékos profitcsökkenés
- A spanyol Telefónica a cseh mobilpiac első számú szereplőjévé vált
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.