Vodafone live! - mobilkereskedelmi fejlesztés
Kollár Csaba, 2003. július 9. 21:42
[smallimage 1 left] A Vodafone Angliában elindított egy olyan virtuális vásárlóhelyet, ahol a fogyasztók mobiltelefonjuk használatával különböző termékeket vehetnek, mint például CD-ket vagy csokoládét.
Az új mobilkereskedelmi fejlesztést Vodafone live! Shoppingnak keresztelték el, és lehetővé teszi, hogy a rendszeren keresztül a felhasználók a legkülönbözőbb kiskereskedőktől vásároljanak - mint a HMV, a Thorntons vagy az Oddbins -, de mellettük online cégektől is, mint amilyen a Firebox.
A Vodafone live! ügyfelei a vezeték nélküli boltot a live! menü egyik ikonjára kattintva érhetik el, s ezután választhatnak megannyi kereskedő megannyi terméke között. A termékek többségét fényképek, illetve részletesebb információ teszi "fogyasztóbarátibbá". A fogyasztók hitelkártyájukkal fizethetnek a megvásárolt javakért, melyeket nemsokára a megadott címre szállítanak a kereskedők.
A Vodafone marketingigazgatója, Lance Batchelor elmondta, hogy "biztosak vagyunk benne, hogy a Shopping új szolgáltatásunk népszerű lesz a Vodafone live! ügyfelei részére. Alapvetően ügyfeleinknek azt kínáljuk, hogy kedvenc boltjukból vásárolhassanak akárhányszor és akárhonnan, ahonnan csak akarnak. Mindent a lehető leggyorsabban, legegyszerűbben, és a teljes kényelmi szolgáltatás részeként oda szállítva a terméket, ahova csak a vásárló akarja."
A Vodafone live! ügyfelei a vezeték nélküli boltot a live! menü egyik ikonjára kattintva érhetik el, s ezután választhatnak megannyi kereskedő megannyi terméke között. A termékek többségét fényképek, illetve részletesebb információ teszi "fogyasztóbarátibbá". A fogyasztók hitelkártyájukkal fizethetnek a megvásárolt javakért, melyeket nemsokára a megadott címre szállítanak a kereskedők.
A Vodafone marketingigazgatója, Lance Batchelor elmondta, hogy "biztosak vagyunk benne, hogy a Shopping új szolgáltatásunk népszerű lesz a Vodafone live! ügyfelei részére. Alapvetően ügyfeleinknek azt kínáljuk, hogy kedvenc boltjukból vásárolhassanak akárhányszor és akárhonnan, ahonnan csak akarnak. Mindent a lehető leggyorsabban, legegyszerűbben, és a teljes kényelmi szolgáltatás részeként oda szállítva a terméket, ahova csak a vásárló akarja."
Kapcsolódó cikkek
- Olcsó Vodafone roaming már Horvátországgal és Törökországgal is
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Vodafone: növekvő bevételek, csökkenő veszteség
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- Megújult a Vodafone Wireless Office szolgáltatása
- Közös mobiltévé-műsorszórást kezdene Németországban a Vodafone, a T-Mobile és az O2
- Vizitdíjfizetés mobilon bankkártyával
- A Vodafone közösségi portált indított a fejlesztőknek
- YouTube a Vodafone mobilokon
- A Vodafone megszerezte az indiai Hutchison Essart