Grafikus fejlődés a 3G játékosok örömére
Az 1997-ben alapított MediaQ világhírnevét a továbbfejlesztett vizuális megjelenés lehetőségeivel alapozta meg, nagy hangsúlyt fektetve a chip méretének, valamint energiaelhasználásának a minimalizálására. A vállalat azzal is növeli félvezető termékeinek piaci értékét, hogy azokhoz megfelelő szoftverekkel is szolgál, beleértve a drivereket a legtöbb mobil operációs rendszerhez (Microsoft PocketPC, Microsoft SmartPhone, Palm, Symbian). A MediaQ fő piaci szegmensei a 3G-s és 2.5G-s készülékek, a PDA-k, az LCD kijelzők valamint a többi mobileszköz. A vállalat ügyfelei között megtalálhatjuk többek között a Mitsubishit, a Siemenst, a DBTel-t, a Dell-t, a HP-t, a Palm-ot, a Philipset, a Sharpot, vagy a Sonyt.
Jen-Hsun Huang az NVIDIA vezető képviselője a megállapodásról úgy nyilatkozott, hogy „nagyon fontos a számunkra a MediaQ-val kötött megállapodásunk, mivel az utóbbi időben a vezetékes kommunikációs eszközök mellett egyre fontosabbnak érezzük a vezeték nélküli eszközöket is, melyekben szintén megjelenhetnek piacvezető grafikus megoldásaink. Ha két olyan nagy, és a maga területén piacvezető vállalat, mint az NVIDIA és a MediaQ köt egymással megállapodást, az nagyon jelentős pozitív hatást gyakorolhat a technológiai, technikai fejlődésre. Bízunk benne, hogy ennek gyakorlati megvalósulásai a különböző mobil eszközökben növelni fogják a vizuális élményt, különösen azoknál, akik ezeket a készülékeket a hagyományos kommunikáció mellett játékra, szórakozásra is használják."
Kapcsolódó cikkek
- Az Nvidia Tesla szuperszámítógép-család néhány új részlete
- 500 GFLOPS teljesítményű Nvidia GPGPU
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- A játékok és a technológia
- Beteggé tesz a Wii
- Erőszakos videójátékban szerepel egy angliai katedrális
- Részletek az új Sony PSP-ről
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben
- LAN parti ProCurve infrastruktúrán
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.