Közös LCD TV leányvállalatot tervez a Sony és a Samsung
A dél-koreai Samsung Electronics pénteki bejelentése szerint a társaság
várhatóan egy közös vállalkozást alapít a japán Sony-val a televíziókba
készülő LCD folyadékkristályos kijelzők gyártására.
A Samsung számára ugyanakkor a Sony egy állandó, igen jelentős megrendelő lehetne, amely elősegítené a társaság egyébként is rendkívül erőteljes LCD üzletágának további növekedését. "A végső döntést az elkövetkező napokban hozzuk meg" - mondta Chu Woosik, a Samsung Electronics egyik elnökhelyettese.
A közös vállakozás felépítése egyenként mintegy 1,8 milliárd dolláros beruházást jelentene a társaságoknak, közölte egy, a két gyártóhoz közel álló hírforrás. "A tárgyalások jól haladnak, és igen jó az esély a megállapodás napokon belüli megszületésére" - mondta a hírforrás.
A Samsung, amely jelenleg az LCD kijelzők második legnagyobb gyártója az LG.Philips LCD után, mintegy 17,06 milliárd dollárt kíván új LCD gyártósorok kiépítésére fordítani 2010-ig. "Egy új LCD gyártósor 3 milliárd dollárból építhető meg, az együttműködéssel azonban csökkenthető a társaságokra jutó teher, miközben a kockázat is jóval kisebb lenne" - mondta Chu. "Az együttműködéssel a nagyméretű LCD kijelzők meghatározó gyártójává válnánk, miközben egy stabil megrendelőt is szereznénk a kijelzőpaneleinknek."
Kapcsolódó cikkek
- A Nintendo piaci tőkeértékben megelőzte a Sonyt
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Sony: vártnál nagyobb veszteség, pozitív kilátások
- 24"-es, 16:10-es Samsung LCD igényes felhasználóknak
- Visszavonul a PlayStation atyja
- Fantasztikus színek a Samsung Tulipán tévéin
- A Samsung Electronics első negyedéve: 15 százalékkal csökkent a profit
- Samsung 24 hüvelykes LCD panel LED hátsó megvilágítással
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.