Tarolt a Vodafone az év leghatékonyabb reklámkampányaival
Az idén másodszor megrendezésre került magyar EFFIE versenyen a
Vodafone reklámjai nyerték a legtöbb díjat. A kampányok piaci
hatékonyságát díjazó megmérettetésen a Vodafone „Netfüggők" kampány
nyerte az év leghatékonyabb reklámjának járó legmagasabb díjat, a
platina EFFIE-t.
A kreatív hatékonyság fontosságát előtérbe helyező vállalati filozófia sikerét jelzi, hogy a Vodafone három döntőbe jutott kampánya közül mindhárom EFFIE díjat nyert.
A platina és arany díjat nyert „Netfüggők" kampány mellett ezüst díjat két kampány kapott: a „Taxis" VitaMAX Joker és a „Zöldséges" VitaMAX City változatlan áron. A Vodafone magyarországi kreatív anyagait a Grey Worldwide Hungary reklámügynökség készíti.
Kapcsolódó cikkek
- Antenna Hungária-Vodafone megállapodás a mobiltelevíziózásról
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- Vodafone: speciális ajánlat siketeknek és nagyothallóknak
- Májusban 42 ezerrel nőtt a hazai mobil-előfizetők száma
- Vodafone szélessávú mobil internet a Balatonnál is
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- ADSL-előfizetési lehetőség a Vodafone-nál
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Szélessávú internetszolgáltatásokban erősít a Vodafone
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.