Újabb per a játékkészítők ellen
Két gyerek mesterlövészkedése váltotta ki a 246 millió dolláros pert
többek között a Rockstar Games ellen. Egy ember meghalt, és több
megsérült, amikor tavaly júniusban 2 gyerek autópályán elhaladó
járművekre lövöldözött, azt állítva, hogy a Grand Theft Auto III c.
játékot utánozták csak.
A fiúk bevallották, hogy kimentek egy magas dombra tavaly, amelyről egy mesterlövész puskával, és azzal versenyeztek, hogy ki tud eltalálni mozgó teherautókat. A lövészkedés közben megöltek egy kanadai állampolgárt, akinek a lesodródó járművében súlyosan megsérült utasa is. Ezen kívül súlyos sebet ejtettek egy motoros nőn is. A fiúk ügyvédje szerint ők vallották be, hogy az említett játékot próbálták utánozni.
A 14 és 16 éves fiúkat 19 éves korukig intézetre ítélték, felelőtlenségből elkövetett emberölésért, és súlyos testi sértésért, és annak veszélyeztetéséért. A vádlók az áldozat, valamint a motoros nő szülei voltak, valamint a többi sérült rokonai. A követelt kártérítés egyrészről 200 millió dollár, mint elrettentő összeg, ezen kívül további 46 millió dollár személyes kártérítés az áldozat miatt.
A Take-Two bejelentette, hogy fellebbezéssel kíván élni az ítélet ellen. A cég szerint az ellene felhozott vádak helytelenek, és több más elejtett perre hivatkoznak, amelyben szórakoztató ipari cégeket tesznek felelőssé a termékük vélt hatására történt bűncselekmények végett.
Kapcsolódó cikkek
- Mától olcsóbb a PlayStation 3
- Szerdán nyit az összezsugorított E3 videojáték-seregszemle
- DVD-szabványok miatt pereli az LG a Quantát
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- Adásszünettel a zenéért
- A fájlcserélők miatt olcsó a kukorica
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- Tovább megőrizné az adatokat a Google
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- 2009-től digitális átállás, döntött az Országgyűlés
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.