Tendert nyert a Matáv az Invitel területén
130 milliós megállapodást kötött a Matáv 2 gázszolgáltatóval
Három évre szóló adathálózati szerződést kötött a Matáv az
Észak-dunántúli Gázszolgáltató Rt.-vel (Égáz) és a Dél-Alföldi
Gázszolgáltató Rt.-vel (Dégáz) 130 millió forint értékben.
A Gaz de France többségi tulajdonában lévő Égáz és Dégáz - piaci erejének jobb kihasználása érdekében - közös pályázatot írt ki szolgáltatási területeik adathálózatának, a központok gerinc-összeköttetéseinek kiépítésére és működtetésére, valamint nagy sávszélességű bérelt vonali internet elérés biztosítására.
A többfordulós pályázat végeredményeként a Matáv összevont, mindkét szolgáltatási terület együttes informatikai adathálózatának kialakítására vonatkozó ajánlatát ítélte a legjobbnak a két gázszolgáltató.
"A Szegedhez tartozó szolgáltatási területen eddig nem a Matáv volt a partnerünk a Frame Relay technológiájú adathálózatunk biztosításában. Mostani döntésünkben szerepet játszott, hogy a Győrhöz tartozó szolgáltatási területünkön évek óta kiváló partnernek bizonyult a Matáv az összes igénybe vett hang- és adatszolgáltatást tekintve" – hangsúlyozta Dr. Laczó Sándor az Égáz és a Dégáz vezérigazgatója. "A Matávval közösen létrehoztunk egy projekt teamet, hogy zökkenőmentes legyen a szolgáltatóváltásunk. Ennek eredményeként mind a saját infrastruktúra kialakítása, mind a partnervállalatokkal közös hozzáférések biztosítása a lehető legrövidebb idő alatt megtörtént."
Laczó Sándor az aláíráskor kiemelte, hogy a két gázszolgáltató további, értéknövelt szektorspecifikus szolgáltatásokat kíván igénybe venni a Matávtól.
Kapcsolódó cikkek
- posTa ... maTáv ... T ...
- Új vezető a Matáv lakossági divíziója élén
- Új menedzsmenttagok a Matáv montenegrói leányvállalatánál
- Londoni elismerés a Matávnak
- A Matáv megszerezte a Telekom Montenegro többségi részesedését
- Mától a Matáv a Telekom Montenegró többségi tulajdonosa
- Matáv - 70 forintos osztalék
- 28 milliárdos Deutsche Telekom hitel a Matávnak
- Matáv többségi részesedés a Telekom Montenegróban
- Deutsche Telekom: "drámai munkahelyvesztés" várható Kelet-Európában
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.