Postai képeslap küldés az internetről

forrás Prim Online, 2003. november 24. 12:41
Képeslap küldése az interneten nem újdonság. Minden jelentősebb portálon található, többségük ingyenes szolgáltatás. Az új Voxcard képeslap-küldő nem ilyen. Itt az interneten feladott lap, az offline világban ér célba; hagyományos papír képeslap formájában, a Posta kézbesítésével. A lapon látható képet a küldő egy igényes művészeti albumból választhatja ki, vagy akár saját képét is elküldheti képeslapként.
Néhány nap telt el azóta, hogy a Vodafone K.K. elindította Sha-mail Card (http://hirek.prim.hu/cikk/36004/ nov. 4.) mobil képeslap-küldő szolgáltatását, amikor megkezdte működést a Voxcard, egy új hazai, valódi képeslap-küldő. Kifejlesztője ugyanaz a cég, amelyik az első hazai mikro-fizetési rendszer, a Voxpay szolgáltatója is. A Voxcard középpontjában egy igényes művészeti album áll. Ebben nézelődhet, keresgélhet a látogató és bármely képről egy hagyományos postai képeslapot is küldhet. Ehhez csak annyit kell tennie, hogy beírja a címet, üzenetet és online módon kifizeti a képeslap-küldés díját. A lapzártáig feladott lapokat egyedi nyomtatást követően a Posta belföldön másnap kézbesíti. A díj fizethető emeltdíjas telefonhívással, SMS küldéssel, vagy a Voxbill virtuális feltöltő kártyával. Az összeg a díjfizetési módtól függően 350 és 700 Ft között változik.

Az album gyűjteménye, amelyből a képek kiválaszthatók, azáltal is állandóan gyarapodik, hogy az alkotó művészek, mintegy promócióként, elhelyezhetik benne saját műveiket. A Voxcard egy figyelemre méltó további lehetősége az, hogy nemcsak a művészeti albumból választható kép, hanem a látogató saját képét is postai képeslapként elküldheti. Az alapszolgáltatás mellett a Voxcard egyéb alkalmazások megvalósítását is tervezi a közeljövőben: így például expressz DM levelek, meghívok küldése, mobil képeslap, puzzle küldése.
Kulcsszavak: posta onlineszolg

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01