Nem segítenek az ünnepek, lassulnak a konzoleladások

Kiss Ádám Zoltán, 2003. november 28. 09:20
Az eddig folyamatosan bővülő játékkonzolpiac a jelek szerint elérte maximális kiterjedését, hiába közeledik az ünnepi időszak, az eladások jelentősen csökkennek.
2002-ben a játékgépekből származó készpénzbevétel messze meghaladta a várakozásokat, sokan már a halódó PC-piacot kiváltó új vezetőágazatként kezelték a területet. Ám hiába bővültek a szolgáltatások, jelent meg a többjátékos, majd az internetes üzemmód, jelenleg úgy tűnik, hogy telítődött a piac.

Az In-Stat/MDR felmérése szerint idén várhatóan kétmillió berendezéssel kevesebbet adnak el, ami több mint 2 milliárd dollár bevételkiesést jelent. A piacon a Sony, Microsoft, Nintendo sorrend továbbra is változatlan, miután a Sony nemrég eladta 60 milliomodik PlayStation2-jét. A telítődés azonban vélhetően a jelenlegi technikai színvonalra vonatkozik, egy újabb fellendülés elképzelhető 2005 táján, amikor a gyártók a következő generációs eszközeiket bemutatják.
Kulcsszavak: Sony Nintendo Microsoft konzol

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01