A MÁV Informatika működteti a Budapest Portált
A szerződés szerint a társaságnak ki
kell alakítania az új portál tartalmi koncepcióját, valamint felelős a portál
működtetéséért, és az ehhez szükséges műszaki támogatás megvalósításáért.
A Budapest portál tartalomstratégiája - a vele
szemben támasztott legfontosabb kritériumoknak megfelelően - közszolgálati,
közösségi és szolgáltató portál. A portál közszolgálati funkciójában szervezett
keretek között juttatja el a polgárokhoz a Főpolgármesteri Hivatal hivatalos
információit, az intézményrendszer szervezett adatvagyonát, és ezen túlmenően
növekvő szerepet kell, hogy vállaljon az elektronikus ügyintézésben. Közösségi
szerepében lehetővé teszi, a kerületi önkormányzatok, média, civil szervezetek,
kulturális, gazdasági szervezetek, sőt a lakosság felé az információszállítást,
illetve a vélemények visszacsatolását is.
Szolgáltatói minőségében pedig tájékoztatja a
polgárokat a főváros vonatkozásában hasznos információkról, segíti őket
ügyes-bajos dolgaik intézésben- elsősorban a polgármesteri hivatalokban és az
okmányirodában történő ügyintézést támogatva, de linkek segítségével elérhetővé
válnak a közszolgáltatók oldalai is.
A MÁV Informatika Kft. fejlesztői nagy hangsúlyt
fektetnek arra, hogy a portál célcsoport szerint és bizonyos paraméterekben
egyéni beállítás szerint is testre szabott legyen. A tartalmi struktúra
szerint: a Város, Főpolgármesteri Hivatal, Hírek, Tematikus aloldalak, illetve
interaktív portálszolgáltatások képezik a legfontosabb részeket. Lényeges a
szerkesztési elvek közül, hogy a tartalom objektív, mértéktartó és
távolságtartó, hiszen nem kereskedelmi termékről van szó.
A MÁV Informatika Kft. mindenképpen hiteles kommunikációt
garantál, mivel a portál tartalomnak a szerkesztőségbe juttatása, illetve a
kapcsolatos kommunikáció - az információ sértetlenségét és hitelességét
biztosító elektronikus aláírás felhasználásával fog történni. Az infrastruktúra
működtetési szolgáltatását a cég 24 órás felügyeleti személyzete látja el,
kiegészítve a központi ügyfélszolgálattal. Egy ilyen projekt illetve
szolgáltatás esetén a folyamatos fejlesztés, a plusz funkcionalitások
lehetősége és megvalósítása szintén elvárás az üzemeltetővel szemben, amelynek
a MÁV INFORMATIKA Kft. szakmai gárdája eleget tesz.
Kapcsolódó cikkek
- Hiteles elektronikus ügyintézés az egészségügyben
- Közösségi Technológiai Központ nyílik Tatabányán
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- Megalakult az Első Magyar e-Közigazgatási Klaszter
- Európában is hír a budaörsi wap-szolgáltatás
- Internetes adóadatbázist nyitott az Európai Bizottság
- Magyar e-government jövőkép Brüsszelben
- Szélessávú internetes hálózat a bicskei kistérségben
- A Siemens valósította meg az e-közigazgatási rendszert Szegeden
- Új térinformatikai rendszer a Földhivatalnál
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.