A Vodafone is megvásárolná az AT&T mobiltávközlési leányvállalatát
"A
Vodafone szoros figyelemmel követi az amerikai piaci fejleményeket és
folyamatosan vizsgálja, hogy egy potenciális ügylet az AT&T Wireless céggel
megfelel-e a részvényesek érdekeinek" - áll a Vodafone közleményében.
Az
AT&T Wireless, amelyben a japán NTT DoCoMo 16 százalékos tulajdonrésszel
rendelkezik, már kapott egy 30 milliárd dolláros, azaz részvényenként 11
dolláros vételi ajánlatot a második legnagyobb amerikai mobil távközlési
vállalattól, az SBC Communications Inc, valamint a BellSouth Corp. tulajdonában
lévő Cingular-tól.
A
Vodafone számára megfontolandó lehet a legnagyobb amerikai vezetékes távközlési
vállalatban, a Verizon Group-ban tartott 45 százalékos részesedésének az
értékesítése az AT&T Wireless megszerzése érdekében. A Verizon-részesedés
ellenében elemzők szerint 20-25 milliárd dollárra tehetne szert a Vodafone és
ezzel kiegészíthetné a 20 milliárd font-sterlingre becsült szabad forgóeszközeit.
A Vodafone adósságait 7,4 milliárd fontra (13,67 milliárd dollár) becsülik.
Az
amerikai mobil távközlési piac az egyik leginkább telítettnek számít a világon
és szakértők már régen esedékesnek tartják a konszolidációt.
Kapcsolódó cikkek
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- 2000 nyári munkást vesz föl az AT&T az iPhone értékesítéséhez
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Vodafone: növekvő bevételek, csökkenő veszteség
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- Megújult a Vodafone Wireless Office szolgáltatása
- Közös mobiltévé-műsorszórást kezdene Németországban a Vodafone, a T-Mobile és az O2
- A Vodafone közösségi portált indított a fejlesztőknek
- YouTube a Vodafone mobilokon
- A Vodafone megszerezte az indiai Hutchison Essart
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.