Allied Telesyn: megoldásszállítói elkötelezettség, magyar képviselet
- a CEE régióban évi 10 millió dollárt fektet be az üzleti tevékenységébe az AT
- az AT itt bonyolított üzleti tranzakcióinak több mint 60 százaléka nagyvállalati és szolgáltató megrendelés
- idén a cég három fő fókuszterülete: konnektivitás, nagyvállalati szektor, operátorok
- a következő nyolc hónap folyamán több mint 60 új terméket jelentet meg cég
- a CeBIT-en az AT három fő bejelentést tett, ezek: IPv.6 stratégia, 10 Gigabites Ethernet technológia, következő generációs SDH hálózatok támogatása
- az Allied Telesyn vállalat mostantól egy hálózati megoldásszállító vállalat
- az AT az egyetlen hálózati gyártó, amely teljes végponttól végpontig terjedő ún."triple play-t" (hang, adat, video) és szélessávú Ethernetet kínál
- a cég több országban kijelölt, illetve megerősítette képviselőit, így Magyarországon az AT-t április 1-jétől hivatalosan Szuszkó László képviseli
- a cég fontos világstratégiai célja a Cisco mögötti második hely megszerzése, mind a kulcspiacokon való piaci részesedést, mind a piaci folyamatok érzékelése, észlelése, illetve a felhasználókra való figyelem és reagálás tekintetében
Kapcsolódó cikkek
- Telesyn helyett Telesis: Az anyavállalat nevén fut tovább az európai cég
- ATI: robbanásszerűen nő a Triple Play piaca
- Hálózati fórumot hoz létre az Allied Telesyn
- Bővült az Allied Telesyn hazai csapata
- Magyar hálózati szakemberek versenye
- A netes tévé már nem a jövő zenéje
- Már közbeszerzésben is hozzáférhetők az Allied Telesyn kapcsolói és útválasztói
- Az iMAP 9000 a legjobb IP DSLAM
- Kicsi, de nagy tudású Allied Telesyn kapcsoló
- Allied Telesyn: Még gyorsabb az iMAP rendszer
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.