Az iPod megduplázta az Apple nyereségét
A vállalat a márciust megelőző negyedévben 46 millió dolláros nettó nyereségről számolt be, ez az egy évvel korábbi 14 millió dollárhoz képest 230 százalékos növekedést jelent. Az Apple bevételei számottevően, 29 százalékkal nőttek. A kedvező mutatókért leginkább az iPod felelős, az elmúlt negyedévben 807 ezer darabot adtak el belőle, ami éves szinten 909 százalékos bővülésnek felel meg. Ez azt jelenti, hogy az egy évvel korábbi 31 millió dollárhoz képest, amit a cég az iPodok értékesítésével keresett meg, a mostani bevétel 264 millió dollárra emelkedett csak a zenelejátszók után. Összehasonlításképpen a Macintosh számítógépek eladásai mindössze 5 százalékkal emelkedtek. Az iPod sikere nem múló divatláz, ezt mutatja, hogy a termék 2001 óta van jelen a piacon, és megjelenése óta 2,8 millió darabot értékesítettek belőle. Az Apple Computer a harmadik negyedévben 1,925 milliárd dolláros összbevételre számít.
Kapcsolódó cikkek
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Környezetvédelem - Az Apple bezöldül
- Kizöldül az Apple
- Az Apple-t választotta a Sun Microsystems
- Az Apple ismét részt vesz a CeBIT-ten
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- Egymilliárd dollár rekord profit az Apple-nél
- Vártnál jobb lett az Apple negyedéves eredménye
- Az Apple feladta a harcot a kiszivárogtatók ellen
- Apple - 70 százalékkal nőt a számítógép-eladás
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.