Az on-line hirdetési piac 50 százalékkal nőtt az első negyedévben
A becslések szerint az on-line hirdetési piac 60-70 százalékát ez a négy médium teszi ki.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy az Origo internetes újság az idén 35-40 százalékos növekedést szeretne elérni a reklámbevételt illetően. Azt azonban kérdésekre válaszolva sem közölték, hogy az első negyedévben mekkora hirdetési bevétele volt az internetes lapnak.
Mester Sándor a növekedési terv alátámasztására elmondta, hogy az idén az első negyedévben az autóshirdetésekből származó bevételük 100 százalékkal bővült.
Az Origo felmérése szerint az internetezők háromnegyede találkozik az internetes lappal: ez az arány a januári 73,2 százalékról márciusra 73,9 százalékra nőtt.
Az eseményen közölték azt is, hogy az on-line média népszerűsége és a hirdetők szokásai nagyban függenek az internetelérés számának növekedésétől és típusától, így például jótékonyan hat a piacra a szélessávú hozzáférés terjedése. Az elmúlt években változtak a netezők szokásai is: míg három évvel ezelőtt egy alkalommal egy internetező átlagosan 2,5 oldalra látogatott el, addig napjainkban 11-12-re. Ezen túlmenően nő az interneten eltöltött idő is, ami az elmúlt 3 év alatt ötszörösére bővült.
Az adatok szerint jelenleg Magyarországon 1,6-1,7 millióan interneteznek havonta.
Az eseményen elhangzott, hogy az Origo napi látogatószáma a tavaly év végi 400 ezerről az idén március áprilisra 500 ezer fölé nőtt. Az Origo látogatószám csúcsa jelenleg 516 ezer.
A felmérések kimutatták azt is, hogy a hirdetők is egyre inkább azt nézik, hogy egy-egy site-nak mekkora a napi látogatottsága.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Google: T-elitalálat
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google rádiós reklámokat is értékesít
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.