Az Olympus újdonságolimpiája
Tartogatott azonban egyéb újdonságot is a hazai digitális fényképezőgép piac negyven százalékát uraló Olympus Hungary, működés közben is megtekinthető volt például a szintén újdonságnak számító C-920Zoom, a C-21 és a C-2000Zoom is. S hogy a digitális fényképezés minden előnye bemutatható legyen, egy Epson Stylus Photo 900-as segítségével nyomtatták ki a "frissensült" képeket a szakavatott közönség legnagyobb megelégedésére.
Mivel az első vonalba tartozó digitális fényképezőgépek ára mindig is borsosnak tűnik az átlagfelhasználó számára, az újdonságok bejelentésének egyik fontos kísérőinformációja, hogy csökkenti-e a korábban megjelent termékek árát a gyártó. Mint elhangzott, a végleges árakat a viszonteladók határozzák meg, de szinte biztos, hogy a régebbi termékekre árengedményt adnak majd.
Az egyik legeredményesebb hazai forgalmazó, az Axico Kft. polcain szintén frissítés várható, ami egyben azt is jelenti, hogy az új termékek megjelenésével a korábbi modellek ára jelentősen csökken, már 200 ezer forintért is kapható lesz 2,1 millió pixel felbontású kamera. Az új C-2500L-t várhatóan októbertől lehet megvásárolni 395 ezer forintos áfa nélkül áron.
Kapcsolódó cikkek
- Mamiya 645AFDIII középformátumú DSLR váz digitális és analóg hátfalakhoz
- Canon 5D és 30D friss szoftverfrissítés
- 8 megapixeles Samsung kameramodul mobiltelefonokba
- Pentax Optio V20 5x zoommal és innovatív portréfunkcióval
- Az Axis elindította online házkonfigurátorát
- Motorola koncepciótelefon sztereó fényképezővel
- Canon Digital IXUS 970 IS: 5x optikai zoom és képstabilizátor
- Új kompakt Canon IXUS fényképezőgépek
- Olympus E-420: a világ legkisebb DSLR fényképezője
- Kerülj közelebb: Olympus SP-570 UZ 20x optikai zoommal
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.