Magasabb a vártnál a KPN profitja
A társaság adózott eredménye 2004 első
negyedévében 375 millió euró lett; a tavalyi időszak eredménye, amely hatalmas
egyszeri tételeket is tartalmazott, 770 millió euró volt, az elemzők most 239 millió
euróra számítottak. A KPN bevétele 0,4 százalékkal csökkent a tavalyi év azonos
időszakához képest: 2,983 milliárd euró lett.
A KPN februárban tett sikertelen kísérletet a
brit mmO2 mobilszolgáltató megvásárlására, bejelentette, hogy jelenleg nincsenek
egyesülési tervei. Ez lehűtötte azokat a reményeket, hogy hamarosan újabb
ajánlatot tesznek a cég megszerzésére. A felvásárlás célja a KPN német
mobiltársaságának, az E-Plusnak a megtámogatása lett volna, hiszen az nagy
harcban áll Európa legnagyobb piacán a piacvezetőkkel, a Deutsche Telekom
T-Mobile-jával és a Vodafone-nal.
A KPN nettó adóssága a negyedév végén 7,9
milliárd euró volt. A csökkenés látványos, mert decemberben még 8,3 miliárd
euró, egy évvel ezelőtt pedig 11,2 milliárd euró terhelte a céget.
A KPN árfolyama a hétfői kereskedés kezdetén
2,15 százalékkal, 5,91 euróra csökkent - követve egyébként az ágazati index
mozgását. A KPN részvényei idén hét százalékkal drágultak, ám európai versenytársainak
mintegy 20 százalékkal lett magasabb az ára: a befektetők attól tartanak, hogy
a cég nem tesz eleget a mobilágazat továbbépítéséért.
Kapcsolódó cikkek
- A KPN tavalyi éve: csökkent a profit
- A KPN harmadik negyedéve: a vártnál kevésbé csökkent a profit
- Cáfolják a 20 milliárd eurós Telefónica-KPN fúziót
- A KPN bekebelezi a Telfortot
- A KPN első negyedéve: csökkent a profit a verseny miatt
- 450 ezer eurós bírság a holland KPN-nek
- A KPN már nem érdeklődik a lengyel mobilpiac iránt
- KPN: Az eredmény nőtt, a bevétel csökkent
- A vártnál nagyobb nyereség a KPN-nél
- A KPN újabb részvény-visszavásárlást hirdetett
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.