Digitális kontra analóg: A Kodak teljesen kivonult az osztrák piacról
A Color Drack számára 180 munkahely megmentését
jelenti a Kodakkal kötött öt éves szolgáltatási szerződés. A Kodak-licenc megszerzésétől
a családi tulajdonban lévő vállalat forgalmának 20 százalékos növekedését
várja. Tavaly 21 millió eurós forgalmat bonyolított a vállalat.
A Kodak most bezárt bécsi laborja évente 3,5
millió megrendelés keretében 150 millió képet hívott elő, ami 32 százalékos
piaci részesedést biztosított számára. Tavaly a forgalom 63 millió euróra csökkent
az előző évi 73 millióról. A digitális fotózás terjedése 15-20 millió eurós
szeletet hasított ki a cég bevételéből. A folyamat már 2001 óta érzékelhető, de
tavaly már drasztikus méreteket öltött. A konszern eredetileg 11-12 százalékos visszaesésre
számított a hagyományos filmkidolgozási piacon. A ténylegesen 25 százalékos
csökkenés azonban már meghaladta a tűréshatárt.
A Kodak Österreich a továbbiakban a digitális
fotózási piacra koncentrálja erőfeszítéseit. Ennek szellemében képkidolgozó
kioszk hálózat létesítését tervezi. Ezekből az év végéig mintegy 300 létesül
majd nagy forgalmú helyeken, repülőtereken és áruházakban. Nagy reményeket
fűznek a digitális képek nyomtatási technológiájának terjesztéséhez is. A
filmértékesítés kizárólagos területei a gyógyászat és a mozi-ipar maradnak.
Ebben a Kodak 100 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak Ausztriában.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.